[ФОТО] Најдобриот хиперспортски автомобил има наследник: Запознајте го "McLaren W1"

Точка

09/10/2024

23:01

5.611

Големина на фонт

а а а

Ова е третиот хиперспортски модел на компанијата и воедно најмоќниот патнички "McLaren" во историјата.

"McLaren F1" остави неизбришлива трага во историјата и многу е веројатно дека ниту еден болид никогаш нема да може да го наследи. Барем додека Енди Мареј не се вклучи во приказната. Во меѓувреме, "McLaren" го претстави "P1", кој веднаш беше вклучен во автомобилското Свето Тројство. Сега пристигна "W1".

Уште на почетокот, конкретни информации. Да, "W1" е хибрид, придвижуван од 4.0 V8 твинтурбо мотор и електричен мотор. Ефектот на синергија е дури 1275 коњски сили и 1.340 Nm. Интересно е дека тежи само 1.399 kg, што нè носи до специфична маса од 899 коњски сили/1000 килограми, но интересен е и фактот дека послабиот "P1" е само незначајно полесен. Бензинскиот мотор произведува 929 коњски сили, а остатокот од 346 коњски сили го обезбедува струјата.

Поради заштедата на тежина, погонот е исклучиво на задните тркала, а капацитетот на батеријата е само 1.384 kWh. Ќе вози само 2,6 километри на струја, што тука не е ни важно.

Важно е електричната енергија да ги намали емисиите и да обезбеди дополнителна енергија во моменти кога е навистина потребна.

Она што може да го направи овој болид ќе биде тешко да се опише додека некој од надлежните не го тестира болидот на патеката. Сепак, треба да се има предвид дека 100 км/ч достигнува за 2,7 секунди, 200 км/ч за 5,8 секунди и 300 км/ч за само 12,8 секунди. Овој автомобил е побрз од тркачкиот "Senna", а на патеката Нардо стекна предност од цели 3 секунди. Во исто време, знајте дека максималната брзина е ограничена на 350 км/ч.


Нема потреба да трошиме зборови за дизајнот. "McLaren" создаде препознатлив автомобил и го опреми со активни системи за аеродинамичка корекција. Покрај бројните отвори и спојлери, има и подвижни делови кои ќе го приспособат "W1" на условите за возење на патеката, односно на патот. Добро е да се знае дека се достапни до 1000 кг потисна сила.

Кога станува збор за кабината, вреди да се напомене дека ја нема многу зборуваната конфигурација со три седишта. Доминира спортската елеганција, а во склад со времето се дигиталниот кокпит и инфозабавниот центар со централен екран. Еден детаљ што го привлекува вниманието се заштитниците за сонце направени од карбон. Тие се со дебелина од само 2,5 мм, а нивната маса е занемарлива.


Не само што е позната цената, туку се знае и дека целата серија од 399 примероци е веќе распродадена. Купувачите ќе платат минимум 1,9 милиони евра, а ќе добијат и четиригодишна гаранција без ограничувања за километражата.