Банкротираше уште еден американски производител на електрични автомобили! Им пукна инвестицијата од 350 милиони евра, почнуваат да го продаваат имотот

Точка

19/06/2024

19:08

8.240

Големина на фонт

а а а

Фискер поднесе барање за заштита од банкрот во понеделникот, бидејќи американскиот производител на електрични возила се обидува да го спаси својот бизнис со продажба на средства и реструктурирање на долгот, откако потроши пари во обид да го зголеми производството на своето теренско возило „Ocean“.

Хиперконкурентниот пазар на електрични возила виде неколку компании, вклучувајќи ги „Proterra“, „Lordstown“ и „Electric Last Mile Solutions“ како поднесуваат барање за банкрот во изминатите две години додека се бореа со слабеењето на побарувачката, пречките за собирање средства и оперативните предизвици од проблемите со глобалниот синџир на снабдување.

Компанијата, основана од дизајнерот на автомобили Хенрик Фискер, изрази сомнеж за нејзината способност да остане во бизнисот во февруари, а подоцна не успеа да обезбеди инвестиција од голем производител на автомобили, принудувајќи ја да го намали работењето.

Неуспех во преговорите со производителот

Колапсот на разговорите со производителот на автомобили – за кој „Reuters“ објави дека е „Nissan“ – значел дека му било одбиено финансирањето од 350 милиони долари од неименуван инвеститор што принудило Фискер да истражува опции.

„Како и другите компании во индустријата за електрични возила, се соочивме со различни пазарни и макроекономски пречки кои влијаеа на нашата способност да работиме ефикасно“, рече Фискер.

Во барањето за стечај во Поглавјето 11 во Делавер, нејзината оперативна единица, Fisker Group Inc, процени имот од 500 до 1 милијарда долари и обврски од 100 до 500 милиони долари.

Нејзините најдобри 20 доверители се „Adobe“, „Alphabet“ и „SAP“, покажа поднесокот.

Недовршена работа

Фискер излегол на берза кон крајот на 2020-та година со компанија за бланко чекови, проценувајќи ја на 2,9 милијарди долари и додавајќи во нејзиниот биланс повеќе од милијарда долари во кеш.

Огласот бил втора шанса за данскиот генерален директор и основач да изгради авто-бизнис, откако неговиот прв потфат, „Fisker Automotive“, поднел барање за банкрот во 2013-та година, станувајќи жртва на финансиската криза во 2008-та година и дефектот на батерија во хибридната лимузина „Karma“ која довела до значаен отповик.

Хенрик Фискер – поранешен консултант за дизајн во „Tesla“, рекол дека во времето на објавувањето „Fisker“ сакал да биде „Apple“ во автомобилската индустрија, така што ќе го пренесе производството на своите автомобили на надворешни соработници.

Моделот за осветлување на имотот требало да го намали времето за развој на возилата и да ги намали трошоците за излегување на пазарот.

Меѓутоа, неговиот „SUV“ автомобил имал проблеми со софтверот и хардверот, а влијателната непрофитна организација „Consumer Reports“ возилото го нарекла „недовршена работа“.

Автомобилот исто така бил под регулаторна истрага поради проблеми со кочењето, проблеми со префрлање во режим на паркирање и други режими и неможност за отворање на вратите од време на време.

Се свртеле кон дистрибутивен модел на работење

Откако испорачале помалку од половина од 10.000 возила кои ги произвеле минатата година, „Fisker“ во јануари се завртел кон дистрибутивен модел, напуштајќи го пристапот на директен потрошувач по примерот на „Tesla“.

Потпишале договори за 15 локации на дилери во САД и 12 партнери во Европа, но сè уште не успеале да го „исчистат“ својот инвентар од повеќе од 5.000 автомобили.

„По проценкатана сите опции за нашето работење, утврдивме дека продолжување на продажбата на нашиот имот во склад со Поглавјето 11 е најреален пат напред за компанијата“, рекол Фискер вчера.




Спонзорирани линкови

Маркетинг