Јапонскиот производител ја обвинува конкуренцијата дека ги доведува купувачите во заблуда, нарекувајќи ги моделите со 48-волтни системи благи хибридни системи – „хибриди“.
Шефот на продажба и маркетинг на „Toyota“ во Австралија, Шон Хенли, јавно ги критикуваше конкурентите поради користење на терминот што, според неговите зборови, ја замаглува разликата меѓу вистинските и таканаречените „благи“ (или „лесни“) хибриди.
За разлика од традиционалните хибриди, кои комбинираат мотор со внатрешно согорување и електричен погон за зголемена ефикасност, или пак „plug-in“ хибридите со поголема батерија што може самостојно да движи возило на струја, 48-волтната технологија има многу поограничена функција.
Овие системи најчесто ги комбинираат улогите на анласер и алтернатор, обезбедувајќи минимална заштеда на гориво.
„Toyota“ истакнува дека нејзиниот 48-волтен систем не може да го придвижи возилото исклучиво на електричен погон, поради што компанијата одбива да го нарече „хибрид“.
Во Австралија, „Toyota“ овие погони ги промовира под името „V Active“, а Хенли смета дека и другите производители треба да престанат да го користат терминот „хибрид“ за вакви технологии.
„Го следам начинот на кој терминот ’хибрид‘ се користи во маркетингот последниве години“, изјави Хенли за „Drive“.
„Toyota јасно ќе ја направи разликата меѓу хибридите за ефикасност, хибридите за перформанси и 48-волтните системи. Според нашето мислење, 48-волтниот систем не претставува вистински хибриден погон. Производителите имаат одговорност купувачите да ја знаат разликата.“
Тој дополнително нагласи дека сегашните модели „Hilux“ и „Land Cruiser Prado“ со 48-волтен погон не се хибриди: „Тоа не се хибриди – ниту приближно. Сакавме јасно да ги разграничиме овие три технологии.“
Сепак, самата „Toyota“ не го применува истиот пристап на глобално ниво. Додека во Австралија избегнува да ја користи ознаката „хибрид“, во Европа ситуацијата е поинаква – на Стариот континент верзијата со 48 V систем се промовира под името „Hilux Hybrid 48 V“.
Овој пример јасно покажува колку маркетиншкиот јазик може да се прилагоди на различна публика – од пазар до пазар.