Помошник за вештачка интелигенција овде, што би сакале да нарачате? Познат синџир за храна лансира асистенти со вештачка интелигенција – ова е нивната улога

Точка

08/03/2025

15:15

1.083

Големина на фонт

а а а

Оваа недела, Taco Bell ја претстави својата најнова иновација: асистент базиран на вештачка интелигенција, или „AI Coach“, за време на настан со висок профил за инвеститори, што предизвика вистинска возбуда во индустријата.

Презентацијата, предводена од главниот оперативен директор на Taco Bell, Џејсон Кид, вклучи видео-скица што ја демонстрираше употребата на вештачка интелигенција во еден од рестораните на синџирот. Во скицата, менаџер на Taco Bell разговара со помошник за вештачка интелигенција, официјален „тренер за вештачка интелигенција“, во сценарио наменето да го прикаже потенцијалот на оваа технологија во управувањето со ресторани.


Асистентот за вештачка интелигенција брзо го забележува проблемот: „Забележав дека Бред не се појави на својата смена, а ти ја започнуваш последната смена“, му вели на менаџерот. Вештачката интелигенција потоа ја презема контролата врз нарачките од возилата, велејќи: „Не грижете се ако е болен, јас ќе ги примам нарачките за носење.“

Оваа демонстрација покажува како вештачката интелигенција може да им помогне на вработените, преземајќи рутински задачи и дозволувајќи им на човечките ресурси да се фокусираат на покомплексни одговорности.

Подемот на вештачката интелигенција во светот на брзата храна

Taco Bell веќе има имплементирано AI-технологија за препознавање на гласовни нарачки на повеќе од 500 локации низ САД, што е значително зголемување од 100 локации во јули минатата година.


Компанијата јасно стави до знаење дека не сака да ги замени работниците со технологија, туку да ги оптимизира работните процеси и да ги ослободи вработените за да можат да се фокусираат на други важни задачи, со што ќе се подобри корисничкото искуство и ќе се зголеми ефикасноста на операциите.

„Ние не сакаме да ги замениме работниците, туку да ги унапредиме нивните улоги и да ги поддржиме со технологија“, истакнува Taco Bell. Компанијата планира да ја користи вештачката интелигенција како алатка за помош на својот персонал, а не како целосна замена.

Револуција во индустријата за брза храна

Taco Bell не е единствениот што се приклучува на оваа технолошка трансформација. Индустријата за брза храна значително ги менува своите деловни модели во последните години, воведувајќи иновации како киосци за самостојно нарачување, дигитални менија, апликации базирани на вештачка интелигенција и програми за лојалност.


Минатиот месец, Taco Bell потврди дека 25.000 од нејзините 61.000 ресторани ширум светот користат некаква форма на вештачка интелигенција. Овој тренд е дел од пошироката промена во индустријата, бидејќи дигиталните алатки сè повеќе се интегрираат во секојдневните операции на рестораните. Бидејќи клиентите бараат поголема ефикасност и беспрекорна услуга, синџирите за брза храна инвестираат сè повеќе во вештачката интелигенција.

Улогата на вештачката интелигенција во обликувањето на идните операции

Во скицата, помошникот за вештачка интелигенција, исто така, му сугерира на менаџерот да го продолжи работното време на ресторанот за да одговори на зголемената побарувачка во доцните ноќни часови. Вештачката интелигенција помага и во сметководството на залихите, велејќи: „Ова е заштеда на реално време“, на што менаџерот одговара со задоволно: „Одлично, ова навистина ми заштедува време!“


Иако видеото нуди забавен поглед на технологијата за вештачка интелигенција на Taco Bell, останува прашањето дали прикажаната технологија веќе функционира во реални услови или е само визија за иднината на компанијата. Портпаролот на Taco Bell не даде непосреден одговор на ова прашање, но компанијата објави проекција за раст на приходите од 8% во наредниот период, благодарение на овие иновации.