[ФОТО] "Audi" ја брани честа на караваните: Пристигна новиот "A6 Avant"!

Точка

04/03/2025

17:53

1.747

Големина на фонт

а а а

Прво беше претставена караван верзијата, а наскоро следува и лимузината.

"Audi" продолжува со караваните

По претставувањето на новиот "A5 Avant", пристигнува и неговиот поголем „брат“ – "A6 Avant".

Новиот "A6" наликува на зголемена верзија на "A5", што не е лоша работа, иако малку повеќе разноликост во дизајнот би била добредојдена.

Интересно е што новата генерација на "A6" дебитира како караван, додека лимузинската верзија ќе биде претставена следниот месец.

Дизајн и аеродинамика

"Audi" одбра невообичаена кафеава боја за промотивните фотографии. Исто така, првичниот план бил овој модел да се вика "A7 Avant", според новите правила за именување (непарни броеви за модели со SUS мотори, парни за електрични возила).

Сепак, таа стратегија е напуштена, па "Audi" реши да остане со "A6 Avant".

За разлика од целосно електричниот "A6 Avant E-Tron", оваа "SUS" верзија нема поделени предни светла, тренд кој го следат многу производители.


Радарите и сензорите на долниот дел од предната маска сè уште не се најдобро вклопени во дизајнот, но "Audi" конечно ги елиминираше лажните издувни цевки.

Од аспект на аеродинамика, "Audi" наведува дека коефициентот на отпор на воздух е само 0,25, што го прави најефикасниот караван на "Audi" со SUS мотор. За споредба, електричниот "A6 Avant E-Tron" има уште подобар коефициент – 0,24 cd.

Стандардните тркала се 18-инчни, а луксузните верзии нудат тркала со три различни бои и димензии до 21 инч.


Димензии

Новиот "A6 Avant" е 60 mm подолг од претходната генерација и сега е со должина од 4,99 метри.

Меѓуосовинското растојание останува речиси непроменето – 2.927 mm.

Ширината (без ретровизори) е 1,88 метри, што е исто како кај претходната "C8" генерација.


Ентериер и технологија

Внатрешноста речиси идентично го следи "A5 Avant". Опционално е достапен екран за совозачот од 10,9 инчи, додека главните екрани се 14,5 инчи (инфозабавен систем) и 11,9 инчи (инструмент-табла).

"Audi" ја подобри звучната изолација за 30%, без да ја зголеми тежината на возилото.

Подебелите заптивки на вратите и прозорците, заедно со опционално акустично стакло за задните врати, значително ја намалуваат бучавата однадвор.


Редизајнираните носачи на моторот и менувачот ги намалуваат вибрациите, а ревидираните запчаници во "S Tronic" менувачот дополнително го прават возењето потивко.

Моделите со 19-инчни или поголеми тркала имаат специјални пена-прстени, кои ја апсорбираат бучавата од гумите.


Багажен простор и практичност

Запремнината на багажникот е 503 литри зад задните седишта, а кога тие се преклопуваат (40:20:40), просторот се зголемува на 1.534 литри.

Електричната врата на багажникот е стандардна, а проекциското светло под браникот покажува каде треба да се помине со ногата за бесконтактно отворање.

Панорамскиот покрив има „дигитална завеса“, која со допир на копче може да се префрли од транспарентен во затемнет режим.


Моторизација

Основниот "2.0 TFSI" бензински мотор има 201 коњски сили и 340 Nm. Погонот е на предните тркала (без Quattro опција).

Кај дизелската верзија достапен е 2.0 "TDI" со лесен хибриден систем, кој исто така испорачува 201 коњски сили, но со поголем вртежен момент – 400 Nm. Достапен е со преден или "Quattro" погон.

Најсилната верзија во понудата е 3.0 V6 со 48 V лесен хибрид, кој произведува 362 КС и 550 Nm.

Оваа верзија од 0-100 km/h забрзува за само 4,7 секунди, а максималната брзина е електронски ограничена на 250 km/h.


Четирицилиндричните 2.0 модели се забележително побавни:

o Бензинецот забрзува до 100 km/h за 8,3 секунди.

o Дизел верзијата го постигнува тоа за 7,9 секунди, а со Quattro погон за 7,0 секунди.

Максималната брзина кај четирицилиндричните модели е 240 km/h.

Се претпоставува дека "Audi" работи на новиот "S6 Avant", а љубителите на "RS6 Avant" се надеваат дека V8 моторот ќе преживее уште една генерација.


Цена и производство

Нарачките во Европа почнуваат овој месец, со почетни цени од 58.000 евра за четирицилиндричниот бензинец и 61.700 евра за четирицилиндричниот дизел.

Производството ќе се одвива во фабриката во Некарсулм, заедно со "A5 Avant".

За љубителите на "A7 Sportback", лоши вести – елегантната купе-лимузина нема да добие наследник.


Заклучок

Новата генерација на "Audi A6 Avant" носи:

• Повеќе простор

• Подобрена аеродинамика

• Напредна технологија

• Подобрена звучна изолација

Основните модели користат 2.0-литарски мотори, додека врвната верзија нуди моќен 3.0 V6.

Ова е последната генерација со "SUS" мотори пред целосната електрификација на "A6" серијата.

Лимузинската верзија пристигнува следниот месец.