„Ferrari“ е пример за многумина, но кога станува збор за електрични возила, најдобрите во својата област се во Кина.
Тоа може да се заклучи откако на социјалните мрежи почнаа да се шират фотографии од кинески електричен автомобил на портата на седиштето на „Ferrari“. Тоа се случи кон крајот на овој месец, а се поврзува и со наводните планови на „Ferrari“ да го претстави својот прв целосно електричен модел до пролетта следната година.
„Ferrari Elettrica“ е модел за кој се верува дека би можел да има три електрични мотори, моќност поголема од 1.500 коњски сили и забрзување до 100 км/ч за само 1,98 секунди. „Ferrari“ веќе потврди дека ќе го претстави својот прв електричен модел следната пролет, а кон крајот на оваа година е најавен и увид во електричниот погон на автомобилот, чие име сè уште не е официјално потврдено.
Изгледа дека „Ferrari“ во подготовката на својот електричен модел се инспирира од возило кое веќе го воодушеви светот. Тоа е „Xiaomi SU7 Ultra“, електричен спортски седан од кинеско производство. Токму овој автомобил неодамна беше забележан како излегува низ вратите на фабриката на „Ferrari“ во Маранело, препознатлив по својата жолта боја и двете сребрени ленти.
„Ferrari“, како и многу други производители, редовно купува или позајмува конкурентски возила за истражувачки цели. Но, пред само пет години, речиси беше незамисливо дека најпознатиот светски производител на спортски автомобили ќе истражува некој кинески автомобил. Денес ситуацијата е сосема поинаква.
„Xiaomi SU7 Ultra“ – рекордер на Нирбургринг
Моделот „SU7 Ultra“ моментално ја држи титулата за најбрз сериски електричен автомобил на Нирбургринг, со време на круг од 7:04.957, што е речиси три секунди побрзо од „Porsche Taycan“. Во посебен тест, прототипот на „SU7 Ultra“ забележал неверојатно време од 6:22.091, што го става пред сите автомобили освен „VW ID. R“ и „Porsche 919 Evo“, кои се тркачки прототипови.
„SU7“ крие исклучително напредна технологија – има три електрични мотори што развиваат вкупно 1.547 коњски сили, достигнува 100 км/ч за 1,98 секунди, а максималната брзина изнесува 360 км/ч.
Дали „Ferrari“ го проучува најбрзиот електричен седан на светот?
„Ferrari“ веќе поседува врвно знаење за однесувањето на возилата при возење, па се претпоставува дека интересот на италијанската марка се фокусира на електричната платформа на „SU7“ и системи како термичка регулација при долготрајни брзи возења. Познат е и фактот дека извршниот директор на „Xiaomi“, Леи Џун, има личен интерес за „Ferrari“ – минатата година беше виден зад воланот на црвениот модел „Purosangue“, а сигурно ќе сака да го тестира и првиот електричен автомобил на „Ferrari“ кога ќе започне испораката, планирана за есента 2026 година.
Според извори од компанијата, првиот електричен автомобил на „Ferrari“ ќе биде со ограничено производство, како начин купувачите постепено да се навикнат на идејата за електричен „Ferrari“ без мотор со внатрешно согорување. Вториот модел, за кој се претпоставува дека ќе има форма на кросовер, е одложен за 2028 година поради слабата побарувачка во луксузниот сегмент на електрични возила, како што минатиот месец извести „Reuters“.
Ова не е првиот поглед на „Ferrari“ кон Кина
Како што дознава „CarNewsChina“, делегација од „Ferrari“ ја посетила „Xiaomi“ во текот на 2024 година, со цел да започне заеднички развој на електрични мотори за електрични возила. Ништо не е договорено, но преговорите најверојатно не се целосно прекинати. Според зборовите на друг корисник на „Weibo“, пред неколку дена пред фабриката бил забележан маскиран тестен прототип на „Ferrari“. Врз основа на достапните информации, заклучено е дека се работи за чиста електрична тестна платформа која има лажни издувни цевки.