По 42 години, и последниот камион "Tatra 815" ја напушти фабриката.
Ова е 158.065-тиот произведен примерок, а последниот модел – "Tatra 815-2 Terra" – ќе биде во употреба кај чешките пожарникари.
Тој има продолжена кабина, директно ладење на осмоцилиндричниот мотор "T3-928" и користи торзиона суспензија на предната осовина. Моделот "Terra" беше претставен во 2018 година за употреба во пожарникарските единици и војската.
Историјата на "Tatra 815"
"Tatra 815" е еден од најпознатите камиони на овој бренд. Првично беше дизајниран за воена употреба, а подоцна се прошири и во цивилниот сектор. Производството започна во 1983 година, по развој и тестирање на прототипи од 1970 година.
Во оваа серија постојат различни модели, почнувајќи од 4×4 па сè до 12×12 конфигурации. Покрај тоа што се користи за гаснење пожари, камионот е често применет и во градежништвото, шумарството и други тешки индустриски сектори.
Многу војски низ светот ја користат "Tatra 815" за логистички задачи, иако таа улога подоцна ја презедоа моделите "Tatra Force" и "Armax". Овие два, заедно со камиони како "163 Jamal" и "TERRN°1", се директни потомци на моделот 815.
"Tatra 815" и мотоспортот
Во 1986 година, "Tatra" дебитираше на рели-трката Париз – Дакар, а можеби најпознатиот модел беше "Puma" – 4×4 камион, официјално означен како "T 815-2 R55-16", кој двапати победи на релито.
"Tatra 815" – симбол на еден бренд
„Tatra 815 стана легенда“, изјави Радомир Смолка, член на одборот за развој на "Tatra".
„Во рамките на оваа серија беа создадени многу уникатни возила, кои влегоа во историјата на чешката автомобилска индустрија, а најголемите успеси на брендот се поврзани токму со "Tatra 815"“, додаде тој.
„Ако ги споредиме сите "Tatra" серии, "815" е најмасовно произведениот модел. Тој навистина стана икона на брендот“, заклучи Смолка.