На денешен ден, 29 јануари 1886 година, Карл Бенц поднел патент за својот „трицикл на мотор на гас“, што се смета за раѓање на автомобилот.
Карл Бенц, германски инженер роден на 25 ноември 1844 година во Карлсруе, е едно од најважните имиња во историјата на автомобилската индустрија досега. Неговата страст за механиката и инженерството го навела да го создаде првиот практичен автомобил, поставувајќи ги темелите за модерната автомобилска индустрија.
Пионер на автомобилската индустрија
Во 1885 година, Бенц го завршил својот прв автомобил, познат како "Benz Patent-Motorwagen". Ова возило со три тркала имало лесна челична рамка, диференцијал и три тркала со метални краци. Погонот го обезбедуваше хоризонтално монтиран едноцилиндричен четиритактен мотор сместен одзади, со моќност од 0,75 коњски сили (0,55 kW). Иновативните елементи вклучуваат автоматски вентил за довод, контролиран издувен вентил, високофреквентен електричен систем за палење на искра и ладење преку термички сифон.
Откако на 29 јануари 1886 година го поднесе патентот за својот „мотор на гас“ на 29 јануари 1886 година, Бенц јавно го претстави своето возило во јули истата година, што предизвика голем интерес во јавноста. И покрај првичниот скептицизам, овој настан означи пресвртница во историјата на транспортот.
Првото возење од 180 километри го направи неговата сопруга
Во 1888 година, сопругата на Бенц, Берта го направи првото долго возење со автомобил во историјата, патувајќи со своите синови од Манхајм до Пфорцхајм и назад, вкупно околу 180 километри. Оваа смела авантура ја покажа практичноста на моторното возило и придонесе за негово популаризирање.
Бенц не застана на почетните успеси. Во 1893 година, тој патентирал систем за управување со двоен спој, решавајќи еден од клучните проблеми на раните автомобили. Неговиот модел "Victoria" од таа година беше првото возило со овој систем, додека моделот "Velo " од 1894 година стана првото возило масовно произведено со околу 1.200 произведени единици.
Во 1897 година, Бенц разви „контра-мотор“ со цилиндри поставени еден спроти друг, означувајќи го раѓањето на боксер моторот. Овој мотор, сместен на задниот дел на возилото, развиваше до 16 коњски сили (12 kW) во различни верзии, давајќи им на возилата значително подобрени перформанси.
Карл Бенц го трансформира концептот на транспорт со своите иновации и визија, поставувајќи ги темелите за модерната автомобилска индустрија. Околу дваесет години подоцна, неговите иновации дополнително ќе бидат развиени од Форд, кој ќе ги направи автомобилите достапни за пошироките сегменти на општеството.