"General Motors" соопшти дека ќе стави крај на развојот на роботско такси во својата подружница "Cruise" која губи пари, што е удар за амбициите на најголемиот американски производител на автомобили.
Автомобилската компанија со седиште во Детроит соопшти дека повеќе нема да финансира работа на самоуправувачка роботакси „со оглед на значителното време и ресурсите што ќе бидат потребни за да се зголеми бизнисот, заедно со сè поконкурентниот пазар на роботакси“, според "Reuters".
Производителот на автомобили инвестираше повеќе од 10 милијарди долари во "Cruise" од 2016 година. "Cruise" ќе биде споен во деловна единица која работи на технологија за помош на возачот, а не е објавено дали ќе има отпуштања.
Овој потег доаѓа откако "GM" ги намали плановите за електрични возила, го продаде својот удел во една од своите фабрики за батерии на заедничко вложување и ги реструктуираше своите операции во Кина, оставајќи ја компанијата повеќе фокусирана на профитабилниот бизнис за производство на пикапи на бензин и други големи возила.
Акциите на "GM" пораснаа за 3,2 отсто во продолженото тргување во вторникот.
Во 2023 година, извршната директорка на "GM" Мери Бара рече дека "Cruise" може да генерира годишен приход од 50 милијарди долари до 2030 година, но сега вели дека бизнисот прави трошоци.
„Мора навистина да разберете колку е значаен трошокот за создавање и водење на флота на роботакси, и повторно, тоа не е нашата основна работа„ рече Бара.
"GM" очекува реструктуирањето да ги намали трошоците од околу 2 милијарди долари на 1 милијарда долари по завршувањето на планот до крајот на јуни.
Сè уште се развиваат ривали во индустријата за роботакси: "Waymo", "Baidu" и "Tesla".
Но, некои од конкурентите на "GM" веќе престанаа да го финансираат сегментот за автономно возење, наведувајќи ги и трошоците и тешкотијата за развој на таква софистицирана технологија.