Човечката интелигенција е сложена ментална способност која се однесува на начинот на кој разбираме, планираме, решаваме проблеми и учиме.
Иако коефициентот на интелигенција не е единственото мерило за интелигенција, тој може да ни каже многу за тоа како различните култури инвестираат во образованието и учењето.
Оваа листа истражува осум земји познати по импресивните резултати на коефициентот на интелигенција, заедно со некои интересни факти за тоа што ги издвојува овие места, врз основа на податоците презентирани во различни истражувања, анкети и познати извори на онлајн медиуми, пишува „Тајмс оф Индија“.
Јапонија е на врвот на листата со највисок просечен коефициент на интелигенција од 112,30. Ова е особено поради ригорозниот образовен систем кој ја нагласува и вреднува напорната работа и почитта кон наставниците.
Учениците се охрабруваат уште од рана возраст да бидат умешни во предмети како математика и природни науки, а семејствата ги поддржуваат нивните образовни напори и програми, промовирајќи култура на успех и достигнување.
На второ место е Унгарија со просечен коефициент на интелигенција од 111,23. Се верува дека земјата има силно наследство во математиката и науката, со многу реномирани научници кои доаѓаат од Унгарија.
Тамошните училишта го нагласуваат STEM – наука, технологија, инженерство и математика, охрабрувајќи ги учениците да развијат неверојатни вештини за решавање проблеми.
На трето место, Тајван има просечен коефициент на интелигенција од 111,19, благодарение на значителната инвестиција во образованието. Владата го нагласува подобрувањето на училиштата и обезбедувањето основни ресурси за наставниците и учениците. Нивната наставна програма е доста предизвикувачка, особено во технологијата и науката, што ги мотивира студентите да работат напорно.
Италија е рангирана на четвртото место со просечен коефициент на интелигенција од 110,83, резултат од нејзината неверојатно богата културна историја.
Образовниот систем ја поттикнува креативноста и критичкото размислување, овозможувајќи им на учениците да стекнат длабинско разбирање на темата. Учењето засновано на проекти е вообичаено таму, помагајќи им на учениците да се вклучат повеќе и да ги разберат сложените концепти на подобар и поинтересен начин.
Јужна Кореја, на петтото место, има просечен коефициент на интелигенција од 110,80 и е позната по својот висококонкурентен образовен систем. Се верува дека учениците често се соочуваат со притисок да постигнат високи резултати од тестовите, со долги часови на училиште и дополнително туторство вообичаени во земјата. Овој акцент на академиците резултираше со забележителни достигнувања на меѓународните тестови, нагласувајќи ја ефективноста на нивните образовни методи.
На шестото место во генералниот пласман е Србија, со просечен коефициент на интелигенција од 110,60. Земјата работи напорно за да го подобри своето образование и дополнително да ги подобри своите резултати.
Неодамнешните модификации имаат за цел да го подобрат квалитетот на наставата и да се фокусираат на критичкото размислување и математиката. Владата постојано инвестира во обука на наставници и соодветно ја ажурира наставната програма за да биде во тек со најновите случувања и теми.
Иран, на седмата позиција, има просечен коефициент на интелигенција од 110,27 и силна интелектуална традиција која влијае на неговиот денешен образовен систем. Земјата има значителен фокус на математиката и науката, охрабрувајќи многу студенти да продолжат со високото образование во овие области. Оваа длабока важност за учењето ги обликува образовните цели и приоритети на Иран.
На осмата позиција, Финска има просечен коефициент на интелигенција од 109,60 и е препознаена по својот посебен начин на едукација на студентите. Финскиот образовен систем се фокусира на благосостојбата на учениците и им овозможува да учат со сопствено темпо. Наставниците можат да дизајнираат свои лекции, што го прави учењето поинтересно и поефективно.