Легендарниот „Mercedes 230 SL“ слави 60-ти роденден

Точка

27/03/2023

16:12

10.200

Големина на фонт

а а а

„W113“ „Pagoda“ бил пресвртница за „Mercedes-Benz“ во поглед на безбедноста.

Наследникот на легендарните „300 SL“ и „190 SL“ е претставен во март 1963-та година.

Станува збор за модел кој ја продолжил традицијата за спортски автомобили на „Mercedes“ и направил пат за серијата „W113“, која траела до 1971-ва година. Иако базиран на своите претходници, бил многу значаен модел, посебно во безбедносна смисла.


Развиен на 30 цм скратена основа на моделот „W111“, имал дополнително засилена конструкција, а бил и првиот спортски автомобил со јасно дефинирана патничка кабина, со одвоени зони на деформации напред и зад патничкиот простор.

„W113“ позади имал диск-сопирачки од 1967-ма година и бил единствен спортски автомобил од 60-тите со суспензија наместена доволно комфорно за да го засакаат возачите ширум светот.


Двоседот „230 SL“ го дизајнирал Фридрих Гајгер, додека за закривениот кров се погрижил Пол Брак. Токму кровот е „виновен“ за прекарот „Pagoda“, според кој и денес е познат овој автомобил.

Произведени со вкупно 48.912 примероци од „230 SL“, а во тој период нудени се три мотори.


Најуспешен бил „Mercedes 280 SL“ кој имал шестцилиндарски „M130“ од 2,8 литри, со 170 коњски сили. Овој автомобил забрзувал до 100 км/ч за 9 секунди и развивал во 200 км/ч.

Да ги спомнеме и успесите во мото-спортот, посебно релито „Спа-Софија-Лиеж“ од 5.000 километри, кој во 1964-та го освоиле Јуџин Бохрингер и Клаус Каисе, а една година подоцна биле трети.


„Model 230 SL“ денес се смета прав класик на „Mercedes“. Одлично сочуваните примероци достигнуваат цена од 128.000 евра, односно 156.000 евра за „280 SL“.




Спонзорирани линкови

Маркетинг