Италијанскиот дизајнерски гигант, познат по создавањето на некои од најпознатите спортски и суперавтомобили во историјата, наскоро би можел да го промени сопственикот.
„Italdesign“, кој е под контрола на групацијата „Volkswagen“ од 2010 година (точно „Lamborghini“, а сега и „Audi“), е потенцијално на продажба – како дел од германскиот план за намалување на трошоците.
Претставниците на синдикатот на компанијата „Italdesign“ биле информирани дека компанијата веќе е во фаза на спроведување на детална анализа (проверка на „due diligence“), што укажува на сериозни подготовки за продажба. Средба со вработените е закажана за денес (12 мај) во седиштето на компанијата во Италија. Италијански извори тврдат дека „Audi“ не само што размислува за продажба како опција – туку дека процесот е веќе започнат.
Иако потенцијалните купувачи сè уште не се именувани, во Торино се шири загриженоста поради неизвесната иднина. По средбата на 12 мај, планирана е уште една за 19 мај, на која ќе учествуваат и претставници на Индустриската унија на Торино.
Торино, некогаш центар на светскиот автомобилски дизајн, во последните неколку години доживува удари. Бертоне згаснал во 2014 година, пред да се врати со нови сопственици во 2022 година, додека за најавениот суперспортски модел на компанијата речиси една година не се слушнало ништо.
Пининфарина беше продадена на индиската Махиндра. Барем „Italdesign“ остана во Европа благодарение на „Volkswagen“ – но сега тоа може да се промени.
Со оглед на растечката моќ на кинеската автомобилска индустрија, не е невозможно марката да заврши во рацете на кинескиот гигант.
Можната продажба на „Italdesign“ е дел од пошироката финансиска криза во рамките на групацијата „VW“. И покрај зголемувањето на продажбата на електрични возила, концернот се соочува со сериозни буџетски предизвици, кои за малку ќе довеле до затворање на фабриките во Германија.
Во следните пет години Фолксваген планира да го намали бројот на вработени за над 35.000. „Italdesign“, за жал, би можел да стане дел од тие намалувања.
„Italdesign“ сè уште не ги коментираше наводите за продажба.
Инаку, ова дизајнерско студио стои зад многу легендарни спортски автомобили, како што се „BMW M1“, „Lamborghini Gallardo“, „Lotus Esprit“, „DeLorean DMC-12“, „Maserati MC12“ и многу други. Покрај тоа, тие се одговорни за изгледот на првата генерација „VW Golf“, „Lancia Delta“, „Alfa Romeo 159“, „Saaba 9000“ …