„Dacia Spring“, моделот кој докажа дека електричните автомобили можат да бидат финансиски достапни, доби значителна надградба на својот погон. Оригиналните верзии беа познати по своите скромни перформанси, но „Dacia“ сега ги замени старите мотори со две нови, значително помоќни варијанти кои треба да ја задржат привлечната цена.
Претходната понуда вклучуваше мотори со ознаки 45 и 65, кои ја претставуваа нивната сила во коњски сили – поточно 44 КС (33 kW) и 64 КС (48 kW). Перформансите беа далеку од импресивни: на послабиот модел му беа потребни дури 19,1 секунди за забрзување до 100 km/h, додека посилниот го постигнуваше тоа за 13,7 секунди – бројки што одамна не се гледаат кај современи автомобили.
Значително подобрени перформанси
Новите модели ги носат ознаките "Spring 70" и "Spring 100". Иако „Dacia“ сè уште нема објавено официјални податоци за забрзувањето до 100 km/h за верзијата со 69 КС, бројките за меѓузабрзувањата покажуваат огромен напредок. Додека на старите модели им беа потребни 26,2 односно 14 секунди за забрзување од 80 до 120 км/ч, новиот "Spring 70" го постигнува тоа за само 10,3 секунди. Најмоќната верзија со 100 коњски сили ја завршува истата задача за 6,9 секунди, а до 100 km/h стигнува за 9,6 секунди. Иако тоа не се бројки за спортски автомобил, во споредба со претходникот, разликата е драматична.
Подобрувања под хаубата
За да се справи со новата сила, „Spring“ за првпат доби стабилизаторска шипка. Покрај тоа, новитет е и литиум-железо-фосфатната (LFP) батерија со капацитет од 24,3 kWh. Досегот со едно полнење останува непроменет и изнесува 225 км, но моќноста на полнење е зголемена – претходниот 30 kW вграден полнач е заменет со нов од 40 kW.
Иако 40 kW изгледа малку во споредба со модерните електрични возила, за малата батерија на „Spring“ тоа е сосема доволно. Полнењето од 20 до 80 проценти на DC полнач трае само 29 минути, додека на домашен 7 kW полнач целосното полнење (од 20 до 100 проценти) трае 3 часа и 20 минути.
Цената останува клучна
„Dacia“ сè уште не ги објави цените за обновените модели, но се очекува тие да не отстапуваат значително од досегашните.
Со овие подобрувања, „Spring“ ја задржува својата титула како најдостапен електричен автомобил во Европа – но сега со перформанси што конечно можат да ја пратат неговата практичност.