Рекордот беше постигнат со возење при ниски брзини, со мали модификации што ја подобрија аеродинамиката и отпорот на тркалањето.
„Chevrolet“ штотуку го собори рекордот во досег на електрични возила со својот електричен пикап „Silverado“.
Тим инженери успеа да помине 1.059,2 милји (1.705 км) без полнење на батеријата, со што го надмина светскиот рекорд за електрични автомобили наменети за патен сообраќај. Претходниот рекорд го држеше „Lucid Air“ со 749 милји (1.205 км) и траеше помалку од еден месец.
Според соопштението на „Chevrolet“, сè започна како ентузијастички проект на инженерите на „General Motors“ во Мичиген.
Група од 40 вработени возеа продукциски модел на „Silverado EV WT“ – најевтината и најлесната варијанта – на јавни патишта во околината на тестниот центар на „GM“ во Детроит, во текот на седум дена, за да го постигнат овој рекорд.
Возењето беше крајно штедливо – сè се одвиваше со брзини од 20 до 25 милји на час (32 – 40 км/ч) среде лето, за да се намали отпорот на воздухот, да се минимизира отпорот на тркалањето и да се максимизира ефикасноста на батеријата.
Иако „Silverado“ беше во фабричко издание, инженерите направија неколку мали измени за да го зголемат досегот. Еве ја комплетната листа на модификации според „Chevrolet“:
• Позицијата на бришачите на ветробранското стакло беше спуштена за да се намали отпорот на воздухот
• Пневматиците беа наполнети до максимално дозволениот притисок за да се намали отпорот на тркалањето
• Резервното тркало беше отстрането за да се намали масата на возилото
• Направено беше прецизно центрирање на трапот
• Поставен беше поклопец на товарниот простор за подобра аеродинамика
• Клима-уредот беше исклучен за време на целото возење
• Хардверот и софтверот на пикапот не беа менувани, што значи дека теоретски секој сопственик на „Silverado EV“ може да го постигне истиот резултат – со доволно трпение.
„EPA“ наведува дека „Silverado EV WT“ има досег од 493 милји (793 км) благодарение на огромниот пакет батерии од 205 kWh.
Ова значи дека „Chevrolet“ успеа да постигне дури 214% од декларираниот досег на возилото. Навистина импресивно!
Веројатно огромниот капацитет на батеријата беше клучен за овој резултат, како и исклучително штедливиот стил на возење. Сепак, рекорд е рекорд – без разлика на начинот на кој е постигнат.
Ова е одличен приказ на инженерските способности на „GM“ и доказ колку напреднала технологијата за само неколку години.
Претпоставуваме дека нема да помине многу време пред ваков досег да се постигне без посебни трикови или „ползење“ по патот. Таков е технолошкиот напредок.