Директорот на "Volkswagen" објаснува: Која е разликата помеѓу кинеските и европските купувачи на автомобили?

Точка

30/05/2025

10:07

2.287

Големина на фонт

а а а

Ралф Брандштетер, директор на "Volkswagen" за Кина, ги објасни значајните разлики во преференциите на купувачите на автомобили меѓу Европа и Кина.

Додека европските купувачи даваат предност на тактилните контроли, издржливоста, квалитетот на возилото и динамиката на возење, ситуацијата во Кина е сосема поинаква. Таму, купувачите ги ценат возилата со вградена вештачка интелигенција, поврзани системи, беспрекорно гласовно управување и паметни кокпити.

Иако Брандштетер ги споредуваше купувачите на електрични возила на двата пазара, една константа останува – големите екрани ги заменија традиционалните копчиња и контролни тркалца за управување со функциите на возилото.


Сепак, "Volkswagen" сега најавува враќање на физичките копчиња за основни функции, како што е клима-уредот, што укажува на промена во стратегијата.

Просечната возраст на купувачите на автомобили во Европа изнесува 56 години, додека во Кина тие се значително помлади – со просек од околу 35 години кај купувачите на електрични возила. Оваа разлика во возраста значително влијае на нивниот однос кон технологијата и очекувањата од возилата.

Во текст објавен на „LinkedIn“, Брандштетер истакна:

„Кина е лидер во глобалната трансформација кон е-мобилност, особено во хемијата на батерии, интеграцијата на системите за активна безбедност и урбаната инфраструктура за електрични возила. Обединетиот технолошки екосистем на кинескиот пазар не може да се спореди со ниту еден друг.“


Сепак, тој нагласи дека она што функционира во градови како Шангај, каде просечната брзина е под 30 км/ч, не може автоматски да се примени, на пример, на германски автопат, каде системите за асистирано возење мора да функционираат и при максимални брзини.

„Тоа е воедно и една од причините зошто многу кинески производители на оригинална опрема не ги нудат сите свои технологии во Европа“, заклучи Брандштетер.

Овој увид ги нагласува предизвиците со кои се соочуваат глобалните производители на автомобили при адаптацијата на своите возила на различни пазари и потрошувачки преференции. Дали враќањето на физичките копчиња во "VW" возилата за европскиот пазар ќе биде добро прифатено? Времето ќе покаже.