Овој концепт овозможува глобален транспорт на возила со драстично пониски трошоци во споредба со испораката на целосно составени автомобили.
Голем дел од трошоците во производството (и испораката) на нови возила произлегува од транспортот од фабриката до продажниот салон или крајниот корисник.
Кабината на автомобилот зазема значителен простор при транспортот, поради што е потребно многу повеќе место отколку ако возилото е расклопено во делови.
Поради ова, "Stellantis" соработува со шведскиот стартап "Luvly" за да развие возило што ќе се испорачува во пакување, слично како мебелот на "IKEA".
Овој концепт значително ги намалува трошоците за глобален транспорт во споредба со испраќањето целосно составени возила.
"Luvly O" – докажан потенцијал
"Luvly" веќе го претстави "Luvly O", електричен четирицикл што ја демонстрира оваа иновативна идеја. Во еден транспортен контејнер може да се сместат 250 вакви возила во делови, додека во истиот простор би собрале само 20 целосно составени модели.
Како ова може да ја промени индустријата?
Намалување на трошоците за испорака – Транспортот на возила обично сочинува околу 10% од малопродажната цена. Со елиминирање на овој трошок, "Luvly" тврди дека значително ќе ја намали крајната цена на автомобилите, истовремено намалувајќи ги емисиите на транспортот.
Флексибилен дизајн – "Luvly O" е мал електричен двосед со батерија од 6,5 kWh и максимална брзина од 90 km/h, но најважната карактеристика е модуларната изработка. Возилото е направено од алуминиумски конструктивни елементи и композитни панели, што овозможува лесно склопување и приспособување на различни модели.
Брзо производство – Панелите се исклучително евтини за изработка, а деловите може да се поврзуваат со специјални лепила што се стврднуваат за три минути. Според "Luvly", роботска монтажа би траела само една минута.
Можни ефекти врз "Stellantis" моделите
"Stellantis" веќе успешно продава четирицикли како "Citroën Ami", "Fiat Topolino" и "Opel Rocks-e". Постои можност следната генерација на овие мали "EV" модели да ја користи "Luvly" модуларната платформа, што дополнително би ја намалило цената на возилата – можеби дури и под 7.695 евра, колку што моментално чини "Citroën Ami".
„Целта на ова партнерство е да покажеме дека можеме да ги исполниме нашите ветувања“, изјави Хокан Лук, извршен директор на "Luvly".
„Ако ја докажеме безбедноста и економичноста на нашата механичка платформа и "Stellantis" одлучи да ја усвои, тоа ќе биде огромен чекор – не само за нас, туку и за целата индустрија“, додава тој.