Рекламата за iPhone 11, која започнува со звукот на алармот на мобилниот телефон, ја разлутила екупата на социјалните мрежи во толкава мера што некои бараат да се забрани.
Им засметал звукот на алармот на почетокот на рекламата, со оглед дека ги потсетува на будењето на почетокот на работниот ден.
„Ја мразам рекламата за iPhone 11 која почнува со звукот на алармот. Секој пат доживувам мал срцев удар и имам пост-трауматски стрес.“
„Не можам да ја поднесам рекламата за iPhone 11. Зошто мора да почнува со тој ужасен звук од алармот? Душата ми се тресе од него.“
Can’t stand that iPhone 11 advert. Why does it have to play the fucking horrible alarm tone? Makes my soul shiver.
— Ben Wignall (@WiggyAFC) November 17, 2019
„Рекламата за iPhone 11 која почнува со звукот на алармот треба да се забрани што поскоро. Тој звук предизвикува страв во мене.“
That iPhone 11 advert that starts with the alarm sound blaring needs BANNED ASAP. That noise gives me such fear @Apple 😭 pic.twitter.com/f5T0xAMigL
— FPL Audit (@FPL_Audit) November 9, 2019
„Бесен сум поради рекламата. Скокам секој пат кога ќе го слушнам тој проклет аларм. Кој ја смислил?“
That advert for the iPhone 11 pisses me off so much. I jump every time it comes on cos of the damn alarm. Who created that advert? I just wanna talk.. pic.twitter.com/BxIMEasaah
— Lati 💕 (@TifahChristiana) November 16, 2019
Психологот Џејсон Окалаган за „Unilad“ објаснил дека луѓето тој звук го поврзуваат со раното будење.
„На луѓето тој звук им претставува знак дека треба да станат и да побрзаат на работа, а сега почнале да го слушаат и во слободното време кога ја гледаат рекламата. Сè се базира на позитивно или негативно поврзување. На пример, голем број лајкови кои ги добивате на Фејсбук ќе ги поврзете со позитивни емоции, а добивањето казна за пребрзо возење - со негативни. Звукот на алармот кај луѓето предизвикува анксиозност“, вели тој.