Сопственик на уништен „Chiron“ се закани на „Bugatti“, веднаш му се јави Мате Римац

Точка

21/11/2025

18:29

1.612

Големина на фонт

а а а

Профилот на сопствениците на скапите егзотични автомобили последниве години значајно се промени, но нивните очекувања за врвна услуга — најчесто далеку од очите на јавноста — остануваат исти.

Се чини дека тој однос денес добива поинаква динамика, а сопственик на „Bugatti“ со седиште на Флорида, кој воедно е и инфлуенсер во областа на финансиите со голем број следбеници, тоа го искуси на најдобар можен начин.

Алекс Гонзалес, на интернет познат како „@fxalexg“, неодамна јавно ѝ се „закани“ на компанијата „Bugatti“ поради уништениот модел „Chiron Pur Sport“. Во објава што повеќе звучеше како провокација отколку како молба, тој напиша:

„Bugatti, имате 24 часа да го симнете овој автомобил од црната листа или ќе ги печатиме сите делови во 3D“.


Неочекуван одговор

Поголемиот дел производители веројатно би ја игнорирале таквата објава — одговорните би превртиле со очи, а управата веројатно никогаш не би ни дознала. Но не и кога станува збор за „Bugatti“. Неговиот извршен директор, Мате Римац, пронајде време и одлучи лично да одговори. Му испрати приватна порака на Гонзалес, која веднаш заврши на социјалните мрежи.

Гонзалес, според објавеното, купил тешко оштетен „Pur Sport“ на аукцијата „Copart“ по што и самиот го удрил, со намера да го врати во живот. Тоа и онака не беше едноставна задача, со оглед на степенот на оштетување.

Предниот дел на автомобилот е сериозно уништен и недостига капакот на моторот. Активирано е најмалку едно воздушноо перниче. Дополнително, „Bugatti“ го ставил автомобилот на црната листа за да спречи потенцијално опасна обнова. Со други зборови — производителот не сакаше да му продава делови неопходни за поправка.


Тука се вклучи Римац. Во пораката што Гонзалес подоцна делумно ја сподели на „Instagram“, шефот на „Bugatti“ започна необично директно:

„Еј, човеку. Овде директорот на Bugatti.“

Потоа објасни зошто 3D-печатењето не е реално решение:

„Не можеш печатиш делови за Bugatti во 3D. Менувачот и карбонскиот монокок најверојатно ти се оштетени, а тоа не може да се печати. Исто како ни светлата и каросериските панели.“


Овие аргументи се, секако, сосема оправдани и јасно покажуваат колку внимателен сака да биде „Bugatti“ во случаи како овој. Огромната моќ на возилото и компромитираната шасија никако не одат заедно. Сепак, очигледно е дека производителот сака да направи нешто повеќе од тоа само да го исправи пристапот на Гонзалес.

„Сакаме да ти помогнеме тоа да го направиш на што поисплатлив начин“, напишал Римац.

„Ако монококот и менувачот не мора да се заменат, ова ќе чини далеку помалку отколку што сите зборуваат.“

Иако не е јасно што уште му напишал (објавениот скриншот завршува нагло), изгледа дека приказната оди во позитивна насока.

Гонзалес потврди дека планира телефонски разговор со Римац околу целиот случај и дека „Bugatti“ официјално го симнал автомобилот од црната листа — барем засега.