[ФОТО] Претенки нозе и испакнати клучни коски: Забранети две реклами на „Зара“ поради „нездраво слаби“ модели

Точка

07/08/2025

09:39

934

Големина на фонт

а а а

Две реклами за модната марка „Зара“ се забранети затоа што во нив беа прикажани модели кои изгледаат „нездраво слаби“.

Една од овие реклами прикажуваше модел облечен во краток бел фустан. Според британскиот регулатор за рекламирање, Управата за стандарди за рекламирање (ASA), ефектот на сенка бил користен за нозете на моделот да изгледаат „забележително тенки“. Агенцијата, исто така, соопшти дека положбата на надлактиците и зглобовите на лактите на моделот го прави нејзиното тело да изгледа „непропорционално“, додека позата и горниот дел со длабоко деколте на друга слика ги истакнале клучните коски на моделот, пишува „НДТВ“.

Надзорниот орган пресуди дека „неодговорните“ реклами не смеат повторно да се појавуваат во нивната сегашна форма и дека „Зара“ мора да се погрижи сите нејзини фотографии да бидат „подготвени одговорно“.

„Зара“ ги отстрани рекламите и рече дека двата модели за кои станува збор имале лекарско уверение кое докажува дека биле во добра здравствена состојба кога биле направени фотографиите.

Двете забранети реклами претходно се појавија на апликацијата и веб-страницата на брендот во серија фотографии на кои се прикажани модели облечени и без облека.

„ASA“ истражуваше уште две реклами на „Зара“, но ниту една не беше забранета. „Зара“ одлучи да ги отстрани сите спорни слики и рече дека не добила никакви директни жалби и тврдат дека ниту една од сликите не е изменета освен „многу мали промени во осветлувањето и бојата“.

Тие додадоа дека ги следеле препораките од извештајот насловен како „Модифицирање на здрава иднина“, кој беше објавен во 2007 година од британската организација „UK Model Health Inquiry“.

Зара изјави дека конкретно се придржувала до третата препорака од извештајот, во која се наведува дека моделите „треба да обезбедат лекарско уверение со кое се потврдува нивното добро здравје во однос на нарушувањата во исхраната“.

Ова доаѓа откако рекламите од други брендови беа забранети претходно оваа година поради тоа што прикажуваа премногу слаби модели. Во јули, реклама на „Marks & Spencer“ беше забранета бидејќи моделот изгледаше „нездраво слаб“. Порано оваа година, на брендот Next му беше забрането и рекламирање на сини тесни фармерки.