Во раните 2000-ти, фотографката Наоми Харис тргна на необично патување за да го истражи таинствениот свет на свингерските забави низ мали градови во Америка. Нејзината книга од 2008 година, America Swings, е уникатно истражување на оваа субкултура, која претставува мешавина од љубопитност и хумор.
Влегувањето на Харис во овој свет започна случајно. Живеејќи во Мајами Бич и работејќи на својот прв голем проект за локални постари граѓани, таа често ја посетуваше плажата Хауловер, место популарно меѓу нудистите. Забележувајќи ја тесно поврзаната заедница таму и нивните чести разговори за забави, таа беше заинтригирана. Кога еден човек по име Рон ја поканил на свингерска забава, таа решила да му се придружи, љубопитна да види за што се работи, објави Vice.
Првата забава на која присуствувала била во клубот Форт Лодердејл наречен Трапез. Харис беше импресионирана од контрастот помеѓу секојдневниот амбиент - индустриски трговски центар пренаменет како место за свингери - и еротските активности што се случуваат. Оваа неповрзаност меѓу очекувањата и реалноста ја фасцинираше. Таа била мотивирана да ја документира сцената откако била сведок на чудни моменти.
„America Swings“ на Харис претставува спој на надреални и секојдневни сцени, прикажувајќи го чувството за заедница и хумор на свингерите. Забавите често прикажуваат теми и натпревари, како одраз на лесниот пристап кон начинот на живот кој обично се смета за сериозен и таинствен. Нејзината фотографија открива дека и покрај фокусот на сексот, овие собири се и за другарство и забава.
Харис помина речиси пет години патувајќи низ 38 држави за да ја долови оваа субкултура, фокусирајќи се на малите градови, а не на големите градови. Таа имаше за цел да ги прикаже помалку истражените, поавтентични аспекти на свингерската заедница. Проектот беше самофинансиран, а само неколку партии беа покриени преку комисии за списанија. И покрај нејзината посветеност, објавувањето на книгата се совпадна со финансиската криза во 2008 година, ограничувајќи го нејзиното влијание и изложеност. Интересот во светот на уметноста се намали како што се случи рецесијата, а кариерата на Харис настрада како резултат.
Книгата вклучува различни сцени, вклучувајќи ги и оние во кои се вклучени Мандингосите - црнци кои консензуално имаат секс со бели жени пред нивните сопрузи. Документацијата на Харис за овие средби ја нагласува сложеноста и нијансите на свингерската сцена, дури и ако некои моменти, како жена што доживува непријатност од сексуален чин, не оделе според планираното.
И покрај нејзините предизвици, Харис го гледа проектот како значајно достигнување во прикажувањето на често погрешно разбрана заедница. Книгата, иако не беше широко препознаена во тоа време, ја одразува нејзината посветеност да долови единствен аспект од американскиот живот. Харис продолжува да истражува нови уметнички потфати, вклучително и керамика, додека се надева дека нејзината мината работа ќе добие поголемо признание во иднина.