Хипнотизирачкиот и впечатлив дизајн на Curiosity на новата продавница на Rolex во Токио е магнет за илјадници љубители на луксузните часовници

Точка

28/07/2024

19:30

55.110

Големина на фонт

а а а

Новата водечка продавница на Rolex се протега на четири ката од популарната Rolex Tower среде авенијата Чуо-Дори на Гинза во Токио.

Гвенел Николас од мултидисциплинарното студио Curiosity го предводи дизајнот на ентериерот и фасадата, надополнувајќи го секој детал со софистицираност и безвременска модерност што истовремено мајсторски се разликува и се спојува со пејзажот на гостопримството во Токио, објави Designboom.


Најпривлечната карактеристика што му го дава идентитетот на брендот на Rolex е фасадата на кулата, изработена од динамичен, но деликатен метал, со различни градации од дното до врвот за да го нагласи динамичниот ефект. Стаклената фасада трепка со уникатност благодарение на металната мрежа произведена во Кјото, вградена во стаклото. Во кинетичкиот ефект, шемата се менува во зависност од аголот на гледачот.


Софистициран и пријатен дизајн

Внатрешниот малопродажен простор е јасно видлив однадвор преку голема зелена камена порта што го врамува влезот на Rolex Flagship Ginza. По влегувањето, посетителите се воодушевуваат на хипнотичкиот дизајн на Curiosity за брендот на часовници, наидувајќи на деликатна и слоевита атмосфера создадена од суптилната палета на материјали: травертин, сен дрво и матирано стакло.


Гвенел Николас ја нагласува оваа динамика со голем двослоен стаклен елемент кој лебди над кружните дисплеи, создавајќи простор во просторот, и со кружниот бројач, што ефикасно ги користи рефлексиите на огледалата зад дрвените решетки.


Травертинот и дрвото се преливаат во длабокозелени и лакирани тонови

Посетителите во самата внатрешност на продавницата наидуваат на извонредно опкружување, дигитална рамка од 360° која ги поканува да откријат друга димензија во светот на чудата на Rolex. Собата е внимателно дизајнирана да ги покани клиентите да го продолжат своето патување до горните катови. Симболичниот лифт го привлекува вниманието, опкружен со спирални скали изработени од травертин и дрвени решетки кои пренесуваат топлина и пријатен амбиент. Покрај поврзувањето на четири ката, лифтот служи како монументална карактеристика во Rolex продавницата.


Вториот кат ги пречекува посетителите со отворен простор што води до низа салони. Главната карактеристика е голем бар облечен во зелен камен и лак. Овој бар не само што ги забавува специјалните гости во продавницата, туку и ја шири суштината на брендот на отворено со својата симболична боја, видлива дури од улица. На третиот кат, Curiosity вклучува приватен салон резервиран исклучиво за ценети гости. Топлата област за гостопримство вклучува завршни облоги во зелена боја за да предизвика јасно јапонско чувство.


Секоја соба е внимателно курирана од Curiosity за да ја изрази уникатната индивидуалност на секој модел и колекција. Ѕидот на библиотеката содржи уметнички дела што ги доловуваат моделите со потпис на брендот, со оригинални парчиња нарачани од јапонски уметници. Подрумот нуди врвна услуга и искуства на клиентите со видлива лабораторија на високо квалификувани техничари. Галеријата „Movement“ ги запознава клиентите со различноста и софистицираноста на сложеноста и прецизноста на часовниците, истакнувајќи ја нивната професионална изработка.