„Porsche Panamera" доби нови хибридни верзии

Точка

02/03/2024

20:49

6.252

Големина на фонт

а а а

„Porsche“ дополнително ја проширува својата палета на погонски единици за спортската лимузина „Panamera“ со верзиите 4 E-Hybrid и „Panamera“ 4 S E-Hybrid. Ова е одговорот на Porsche на особено силниот интерес за ефикасни и динамични е-хибридни погонски единици на многу пазари. „Panamera“ ќе биде достапна во вкупноваријанти на оваа напредна технологија за возење.

Електричен досег – 96 km

Со цел да генерира силно забрзување, „Porsche“ го комбинираше новиот е-хибриден систем со значително ревидиран 2,9-литарски V6 битурбо бензински мотор (224 kW/304 КС). Системската моќност од 346 kW (470 коњски сили) и максималниот вртежен момент од 650 Nm овозможуваат забрзување од нула до 100 км/ч за 4,1 секунди и максимална брзина од 280 км/ч. Чисто електричниот досег на „Panamera 4 E-Hybrid“ се зголемува на 96 километри во циклусот WLTP.

„Panamera“ 4 S E-Hybrid става посилен фокус на динамиката на возење, како и на континуирана испорака на моќност во горниот опсег на вртежи. Неговиот 2,9-литарски битурбо мотор со шест цилиндри испорачува 260 kW (353 КС). Моќноста на системот е 400 kW (544 коњски сили), а максималниот вртежен момент е 750 Nm. Ова и овозможува на „Panamera 4 S E-Hybrid“ да забрза од нула до 100 km/h за 3,7 секунди и да достигне максимална брзина од 290 km/h.


Четири режими на возење

Четирите оптимизирани режими на возење специфични за „E-Hybrid“, како и подобрените режими „Sport“ и „Sport Plus“, дополнително ја оптимизираат ефикасноста на моделот „E-Hybrid“.

Возилата секогаш се возат во чисто електричен режим „E-Power“. Штом полнењето на батеријата е под одредена минимална вредност, системот автоматски се префрла во хибриден автоматски режим, кој ја приспособува оперативната стратегија на моменталната ситуација на возење.


Системи за зачувување на батерии

Во режимот "E-Hold", се зачувува моменталната состојба на батеријата. Во режимот "E-Charge", пак, моторот со внатрешно согорување ја полни батеријата до 80 проценти надвор од градот и над 55 км/ч, додека „Panamera“ ја користи ефикасноста на хибридниот погон во градскиот сообраќај.

Во режимите „Sport“ и „Sport Plus“, „Porsche“ ја намалува целната состојба на наполнетост на батеријата на 20 и 30 проценти соодветно (претходно 30 и 80 проценти, соодветно). Ова ја зголемува ефикасноста без жртвување на перформансите.




Спонзорирани линкови

Маркетинг