Гледачите на видеосодржини на "Youtube" отсега ќе може да очекуваат дека рекламите ќе се појавуваат веднаш по „клучниот момент“ во видеото што го гледаат.
Новата рекламна форма на "Youtube" наречена „Peak Points“ користи вештачка интелигенција на "Google" за да анализира видеа и да ги идентификува оние делови кои имаат најголема гледаност или емотивна интензивност, а потоа предлага вметнување реклама веднаш по тие сцени.
„Замислете дека гледате долгоочекувано видео од вашиот омилен "Youtube" креатор — можеби моментот кога славен пар конечно се свршува — и веднаш потоа се појавува реклама. Ова е дел од новиот "Youtube" огласен формат“, пишува "TechCrunch".
Како што е објаснето, „Peak Points“ треба да им користи на огласувачите така што ќе ја привлече вниманието на гледачот во моментот кога тој е највовлечен во содржината.
Овој пристап е сличен на емоционално базирано рекламирање, каде што огласите се појавуваат во согласност со чувствата што ги предизвикува видеото.
„Се смета дека гледачите подобро ги паметат рекламите кога доживуваат силни емоции. Сепак, овие прекини може да бидат фрустрирачки, особено кога гледачот е длабоко вклучен во емоциите и сака рекламата што побрзо да заврши за да продолжи со видеото“, заклучува порталот.