Кинеските научници вршат испитување на прототипот на најбрзиот воз во светот, „CR450“, со цел да ја тестираат исклучително прецизната технологија за сопирање.
„CR450“ мора да забави од 400 километри на час до целосно запирање за само 112 секунди на должина од 6.500 метри.
За да се постигне ова, потребен е исклучително сигурен систем за сопирање, особено главчината на дискот на сопирачката, извести „CCTV“.
Главчината за сопирачката бараше прецизна толеранција од само 0,005 милиметри, околу една шеснаесеттина од дебелината на човечкото влакно.
По неколкумесечно истражување, кинескиот технички тим не само што го реши предизвикот за обработка на главчината на струг, туку го елиминирал и целосниот производствен чекор и ја дуплирал ефикасноста во споредба со странските техники на брусење.