Се чини дека тимот од компанијата на Маск развива сопствена услуга за е-пошта која ќе донесе малку поинаков начин на комуникација.
Кога Илон Маск даде 44 милијарди долари на Твитер, кој подоцна го преименува во Платформа Х, тој ја гледаше пошироката слика, односно имаше многу поголеми планови од обична социјална мрежа. Тој сака да го направи X платформа за секого, како што е кинескиот "WeChat". Покрај социјалната мрежа, неговите амбиции се X да се користи за комуникација, плаќање, барање работа и многу други работи. Еден од нив е и услуга за пошта.
Маск ја спомна поштата на X за прв пат претходно оваа година, а темата стана актуелна оваа недела откако корисник на платформата X напиша дека "Xmail" ќе биде кул и го предложи форматот "username@X.com". Самиот Маск реагираше на коментарите за мејлот на Х, коментирајќи: Наскоро ќе го направиме тоа.
Бидејќи тој не напиша никакви дополнителни детали, не е познато кога X би можел да ја добие оваа нова опција и кога "Xmail", или како и да се нарекува услугата, треба да стане достапна. Сепак, според "Tech Times", некои работи за е-поштата на Маск се веќе познати. "Xmail" не треба да го има класичниот интерфејс на кој сме навикнати за поштенски услуги, туку повеќе ќе потсетува на комуникациски платформи и директни пораки на социјалните мрежи. Нема да има наслови на е-пошта или традиционални формати на е-пошта, туку целата комуникација ќе биде поставена во еден разговор.
Фокусот е, според тоа, на едноставна и ефективна комуникација, така што овој тип на пораки веројатно нема да биде привлечен за компаниите и деловната комуникација. Со таков облик на платформата, Маск попрво влегува на територијата на "WhatsApp", "Messenger", "Viber" и слични платформи, но според она што можеме да го прочитаме на интернет, X сака нивната услуга да се користи наместо мејлови. Идејата е дека луѓето денес се толку навикнати на форматот на комуникација во форма на пораки за разговор преку комуникациски платформи, што истото може да се примени и на кореспонденцијата за која денес користиме е-пошта.
И, секако, сè би било поврзано со X, така што корисниците на оваа платформа би продолжиле да ги користат истите податоци и кориснички имиња, како на социјалната мрежа на Маск, а во иднина би ги користеле истите податоци за услугите што компанијата ќе воведе.
Со оглед на тоа што денес веќе користиме бројни е-пошта и комуникациски платформи и пазарот е прилично заситен, прашање е со што X има намера да привлече корисници, односно дали "Xmail" ќе има и некои иновативни опции кои би предизвикале некои корисници да префрлат поголем дел од нивните комуникација, наместо "Gmail" на таа платформа.