Трамп откри зошто го мрази Гугл: „И Кина се плаши од нив, тие се сила“

Точка

17/10/2024

20:00

713

Големина на фонт

а а а

И покрај неговиот гнев што „Гугл не ги истакнува позитивните приказни за него“, поранешниот американски претседател го пофали интернет гигантот, давајќи му „голема заслуга“ што „стана таква сила“.

Поранешниот американски претседател Доналд Трамп, актуелен кандидат на Републиканската партија на претстојните претседателски избори, вели дека не е љубител на Гугл и дека компанијата, во неговиот случај, е пристрасна. Тој оцени дека американскиот интернет гигант е „наместен“ и дека за тоа шири само лоши приказни.


Тие се многу лоши кон мене. Многу лоши, изјави Трамп во интервју за Блумберг, додавајќи дека Google не ги истакнува позитивните приказни за него.

Тој вели дека повикал „извршен директор на Google“ за да ја изрази својата загриженост за „претставувањето“ на Google за него. Иако не спомна конкретно име, се претпоставува дека мислел на Сундар Пицај.


„Во последно време се објавени многу добри приказни за мене, но тие не можат да се најдат на Гугл“, изјави тој за Пицај.

„Мислам дека тоа е целосно наместена зделка. Мислам дека Гугл е наместен исто како што е наместена нашата влада, на што Пицај, наводно, одговорил дека тој е „личноста број еден во сите приказни на Гугл“. Кина се плаши од Google!"

На прашањето дали „Гугл“ треба да биде „скршен“ или поделен поради монополската пресуда во август, Трамп, можеби неочекувано, го пофали „Гугл“ велејќи дека „ним им дава голема заслуга“ затоа што „тие станаа таква сила“.

„Кина во моментов се плаши од Гугл! А како успеаја да станат толку моќни е всушност тема за дискусија!“


Што се однесува до тоа што американското Министерство за правда, како резултат на споменатата антимонополска тужба против Гугл, може да му нареди на интернет гигантот да го подели своето работење на неколку помали компании, Трамп рече дека „тоа е во исто време и многу опасна работа .

"Ние сакаме да имаме големи компании! Не сакаме Кина да ги има тие компании!"




Спонзорирани линкови

Маркетинг