Електричниот "Peugeot 208" конечно го доби долгоочекуваниот "GTi" третман.
Кога станува збор за перформансите, електромоторот кај "GTi" верзијата, поставен напред, е преземен од "Alfa Romeo Junior Veloce" – поголемиот брат на истата платформа.
Овој единечен мотор испорачува респектабилни 276 коњски сили и 346 Nm вртежен момент, што му овозможува на малиот хечбек да забрза од 0 до 100 km/h за декларирани 5,7 секунди.
Иако ова можеби не звучи спектакуларно на некои пазари, "GTi" располага со 142 коњски сили повеќе од стандардниот e-208 модел.
Покрај импресивната моќност, "e-208 GTi" е опремен и со диференцијал со ограничено пролизгување, со што се зголемува стабилноста при агресивно возење низ свиоци.
Во типичен "GTi" стил, новиот "e-208" доби и визуелен редизајн кој ги следи подобрените перформанси.
Освен што изгледа пошироко и е поставен пониско, "GTi" се одликува со поагресивен преден спојлер, изразен заден спојлер и голем дифузер во задниот дел – елементи што дополнително го потенцираат спортскиот карактер на овој „жешок“ електричен хечбек.