Зошто фармерките имаат кожна ознака на задниот дел? Малкумина знаат која е вистинската причина зад овој интересен детаљ

Точка

20/03/2025

11:30

4.415

Големина на фонт

а а а

Дали знаете зошто фармерките имаат кожна етикета на задниот дел и што всушност значи тоа? Тоа е паметен трик на производителот, а има и врска со цената.

Ако некогаш сте обрнале внимание на задниот дел од фармерките, сигурно сте забележале кожна ознака на појасот. Овој детал е присутен на тексас панталоните повеќе од еден век, но малкумина знаат зошто е воведен и какво било неговото значење во минатото.

Како настана кожната етикета?

Првите кожни „лепенки“ на фармерки се појавија во 1873 година, благодарение на компанијата „Леви Штраус и Ко“. Во тој период пазарот беше преплавен со копии кои се продаваа како оригинални модели на Леви. Овие копии, логично, беа со далеку полош квалитет, што ја наруши репутацијата на брендот.


За да спречи измама и да им овозможи на клиентите да ги препознаат оригиналните фармерки, Levi's воведе уникатен заштитен знак - кожна етикета со врежан мотив на два коња кои се обидуваат да ги искинат фармерките. Овој симбол стана препознатлив ширум светот и укажа на издржливоста на оригиналните фармерки Levi's.

Зошто беше толку тешко за фалсификаторите да го копираат?

Иако денес многу лесно може да се направи таков детал, на крајот на 19 век, кожата била скап и тешко достапен материјал. Се користела за правење седла, чевли и опрема за коњи, а можела да се добие само со посебни дозволи. Ова им отежна на оние кои правеле фармерки „на црниот пазар“ да го добијат материјалот и да направат автентични копии.

Покрај тоа, секоја етикета била врежана со помош на специјализирана опрема, до која фалсификаторите не можеле да пристапат. Така, со едноставен поглед на етикетата, клиентите лесно можеа да ги препознаат оригиналните фармерки.


Како се менува нејзината улога со текот на времето?

Со развојот на технологијата и намалувањето на трошоците за производство, вистинската кожа стана резервирана за луксузни колекции, додека повеќето брендови почнаа да користат лепенки направени од jacrone - материјал на база на целулоза кој имитира кожа. Овој материјал е поевтин за производство, но го задржува карактеристичниот изглед.

Денес, кожните и најлонските етикети повеќе ја немаат оваа заштитна функција, туку служат главно како дел од идентитетот на брендот. Тие го истакнуваат името на производителот, стилот и големината на моделот, но и оддаваат почит на оригиналниот дизајн што Levi's го претстави пред повеќе од еден век.