„Lamborghini“ заврши рекордна година! Погледнете колку автомобили продаде

Точка

14/01/2025

22:12

909

Големина на фонт

а а а

Иако најевтиниот модел чини многу повеќе од 200.000 евра, продажбата никогаш не била подобра.

И покрај општата криза, „Lamborghini“ заврши уште една година „негребнат“. Патот до клиентите не беше попречен од инфлацијата, а очигледно ниту од санкциите. Ниту струјата не е проблем, како во однос на конкуренцијата, така и кога станува збор за имплементација на хибридни погони. Едноставно, што и да произведува „Lamborghini“, продава.


И минатата година тој беше особено успешен. Продаде вкупно 10.687 автомобили, што е зголемување од 6 отсто во споредба со 2023 година. Со тоа, тие јасно покажаа дека се на вистинскиот пат кога станува збор за барањата и очекувањата на пазарот во рамките на нивните растечки следбеници.

„2024 година беше година на континуиран раст за "Automobili Lamborghini", во согласност со позитивниот тренд од последните години: Достигнување што ја одразува сè посилната врска што ја имаме со нашите клиенти и зголемениот интерес на новите генерации за нашиот бренд“, истакна Стефан Винкелман, претседател и извршен директор на "Automobili Lamborghini".


Подрачјето "ЕМЕА" го предводеше проширувањето со пораст од 6% и испорачани 4.227 автомобили, по што следи Америка со раст од 7% со 3.712 единици. Регионот "APAC" забележа пораст од 3%, достигнувајќи вкупно 2.748 дистрибуирани автомобили.

На прославата на својот 60-ти роденден, "Lamborghini" го претстави "Revuelto" во 2023 година, својот прв суперспортски модел опремен со "V12" хибриден погон. Го нарече "HPEV" или, подолго, "High Performance Electrified Vehicle", а она што се памети е дека има 1015 коњски сили, но може да работи и само на електрична енергија. Електрификацијата почнуваше таму и продолжи.


Пристигна и наследникот на "Huracan", моделот "Temerario", додека "Urus" доби и хибридна "SE" верзија. Во текот на 18 месеци, компанијата претстави вкупно три нови модели и ја заврши транзицијата кон целосна хибридна гама. Во согласност со стратегијата "Direzione Cor Tauri", "Lamborghini" стана првиот производител на суперспортски автомобили во светот кој нуди целосно електрифицирана гама.