Meta неодамна ја надгради својата платформа за состаноци, Фејсбук Dating, со нови функционалности, надевајќи се дека ќе им помогне на корисниците да го надминат заморот од други апликации за запознавање.
Компанијата објави дека овој производ, лансиран во 2019 година, успеал да ја зголеми својата база на корисници за 20% во САД и Канада во текот на изминатата година. Особено кај помладата публика, дневните разговори се зголемиле за 24%. Сепак, Meta не открива точни бројки за тоа колку луѓе ја користат апликацијата.
Една од најголемите предности на Фејсбук Dating е тоа што е целосно бесплатна — без никакви скриени трошоци, paywalls или повторувачки претплати. Додека други апликации за запознавање, како што се Tinder и Bumble, бараат претплати за пристап до напредни функции, Фејсбук Dating нуди опции како неограничени лајкови, можност за враќање на профил што случајно сте го отфрлиле, и сортирање на профили според заеднички интереси — сето тоа без дополнителни трошоци.
1. „Matchmaker“ алатка: Лансирана во октомври, оваа функција им овозможува на вашите пријатели да ви помогнат во пронаоѓањето потенцијален партнер. Тоа е слично на функциите кои ги нудат други апликации како Tinder и новите платформи за запознавање како Cheers. Според Meta, жените најчесто ги покануваат своите пријателки, а мажите своите пријатели.
2. AI алатки за биографии: Фејсбук Dating сега вклучува вештачка интелигенција што автоматски може да ви помогне во создавање на биографија. Сепак, Meta е внимателна при воведување на нови функции поврзани со AI, особено во делот на пораки и интеракции, без планови за воведување на чат-ботови во разговорите.
3. Интеграција со Инстаграм: Корисниците можат да ги поврзат своите Инстаграм профили, а тие објави ќе се прикажуваат на картичката на профилот во Фејсбук Dating. Дополнително, постои и посебен фид во кој корисниците можат да ги споделуваат своите Инстаграм содржини.
4. „Тајна симпатија“ функција: Оваа опција им овозможува на корисниците да испратат „тајна симпатија“ до некој од нивните Фејсбук или Инстаграм пријатели. Доколку и другата личност ја користи апликацијата и ја потврди симпатијата, ќе се создаде совпаѓање.
Додека Match Group (која ги поседува Tinder и Hinge) и Bumble се соочуваат со предизвици во задржувањето на корисниците, Фејсбук Dating се стреми да привлече повеќе корисници благодарение на својата целосна бесплатност и интеграцијата со останатите платформи на Meta. Иако не е нов играч на пазарот, стратегијата на Фејсбук Dating е да понуди истите премиум функции кои конкурентите ги наплатуваат — бесплатно.
Со овие иновации, Фејсбук Dating има потенцијал да привлече значителен дел од корисниците кои веќе се дел од мрежата на Фејсбук и Инстаграм, правејќи ја платформата посериозен конкурент во светот на онлајн запознавањето.