"Instagram" повторно предизвика контроверзии откако неговиот извршен директор Адам Мосери потврди дека платформата го намалува квалитетот на видеата за објавите кои не се доволно прегледани.
За време на сесијата на "АМА" овој викенд, Мосери откри дека платформата дава приоритет на видеата кои привлекуваат повеќе прегледи, додека кај оние со помалку прегледи автоматски се намалува квалитетот.
Практиката е наменета да заштеди ресурси, но предизвика загриженост кај помалите креатори на содржини кои сметаат дека тоа ги става во неповолна положба.
Причината за намалување на квалитетот на видеото е „ефикасност на ресурсите“
Мосери објасни дека "Instagram" генерално се стреми да прикажува видеа со највисок можен квалитет, но го намалува рејтингот кога видеото нема доволно прегледи во одреден временски период.
Доколку видеото повторно стане популарно, платформата повторно ќе го прикаже со повисок квалитет. Оваа практика, според него, се користи за оптимизирање на ресурсите, бидејќи видеата со повисок квалитет бараат поскапо складирање и посложена обработка на податоците.
Помалите креатори се загрижени поради нееднаквите услови
Мосери дополнително појасни дека "Instagram" користи различни конфигурации за обработка на видеосодржини, во зависност од нивната популарност. Оваа практика се заснова на „збирно ниво“ наместо на индивидуален корисник, што значи дека квалитетот на видеото се приспособува врз основа на севкупните перформанси на објавата.
Сепак, помалите креатори изразија загриженост, верувајќи дека оваа политика ги става во неповолна положба во споредба со оние со поголем број следбеници и поголем досег. Мосери одговори дека промената на квалитетот нема значително влијание врз гледачите, кои повеќе ги интересира содржината на видеото отколку неговиот квалитет.