Присила Чан, партнерка на вториот најбогат човек во светот и коосновачот на „Facebook“, Марк Закерберг, вози „Porsche Cayenne Turbo GT“.
Сепак, таа не ја вози оригиналната верзија бидејќи Марк го пренаменил овој суперспортски автомобил за да биде попрактичен за семејни ситуации.
Целосна трансформација
Закерберг се јавил во „West Coast Customs“, лоцирана во Калифорнија и специјализирана за екстремно прилагодување на автомобили.
Оваа работилница стана позната благодарение на телевизиската програма, а сега тие го трансформираа „Поршето“ да личи на миниван. Суспензијата е спуштена и меѓуосовинското растојание се прошири за да се смести лизгачка заднаврата, што овозможува полесно влегување и излегување на трите деца (и кучето) на парот.
Специјална работа за ВИП личности
Марк Закерберг не е првата славна личност што се пријавила за услугите на царината на Западниот брег. Познати луѓе чии автомобили се модифицирани од оваа работилница се Шекил О’Нил и „Will. I. Am“.
Чан побарала нејзиниот „Porsche Cayenne Turbo GT“ да стане попрактичен, а со продолженото меѓуосовинско растојание и покривот, потребно било и дополнително структурно засилување.
Задните панели се направени по нарачка, а сите електрични и механички системи се приспособени на новата каросерија. Техничките спецификации не се објавени, но најверојатно не е променет 4.0 V8 битурбо моторот со 640 коњски сили.
Идејата за миниван на „Porsche“ не е сосема нова. Да се потсетиме на „Porsche B32“ од 1980-тите, „Volkswagen T3“ со моторот од „911 Carrera“ и други надградби. Исто така, во 2018 година, „Porsche“ го произведе „Vision Renndienst“, електрично возило со шест седишта. Гледајќи напред, голем електричен теренец на „Porsche“ е планиран за 2027 година, веројатно со шест или седум седишта.
Шефот на „Facebook“ избра „911 GT3 Touring“ со рачен менувач
Додека Чан доби приспособено „Porsche“, Закерберг за себе избра „911 GT3 Touring“ во иста мат сива боја, опремен со рачен менувач.
Тоа е спортски автомобил за забава, бидејќи неговиот сегашен секојдневен автомобил е „Cadillac CT5-V“.