Најголемото кинеско цивилно товарно беспилотно летало успешно го заврши својот прв лет, што е значаен чекор кон револуција во транспортот на мала височина и проширување на системите за испорака на беспилотни летала.
Кина ја унапреди својата технологија за беспилотни летала со првиот лет на најголемиот товарен авион без екипаж за цивилна употреба. Дронот со два мотори, развиен од "Sichuan Tengden Sci-tech Innovation Co.", успешно го заврши 20-минутниот лет во провинцијата Сечуан во неделата, покажувајќи ја својата импресивна носивост од два тона. Дронот има распон на крилата од 16,1 метри и висок е 4,6 метри, што го прави малку поголем од популарниот лесен авион "Cesna 172".
Пресвртницата е дел од поширокиот притисок на Кина за развој на економија со ниски летови. Кинеската влада сака да создаде индустрија вредна 279 милијарди долари до 2030 година, што би требало да биде четири пати поголема отколку во 2023 година. Цивилните производители на дронови во Кина се повеќе се фокусираат на поголема носивост за да ја исполнат таа цел.
Во јуни, државната "Aviation Industry Corp of China" (AVIC) го тестираше и својот товарен дрон, "HH-100", кој има носивост од 700 килограми и радиус на лет од 520 километри. "AVIC" планира да го тестира својот најголем дрон, "TP2000" следната година. Овој дрон ќе има носивост од 2 тона и ќе може да помине четири пати поголемо растојание од "HH-100".
Кина веќе почна да користи дронови за комерцијални испораки. Во мај, "Phoenix Wings", подружница на "SF Express", почна да ги користи беспилотните летала "Fengzhou-90" за транспорт на свежо овошје помеѓу градовите Хаинан и Гуангдонг. Според инсајдерите во индустријата, товарните беспилотни летала би можеле да го скратат времето на испорака, да ги намалат трошоците за транспорт и да ги прошират опциите за испорака во области без традиционални воздухопловни капацитети.