Не им требаат колеги, имаат роботи: Компанија не вработува нови работници, вештачката интелигенција е главна!

Точка

08/04/2025

17:40

4.447

Големина на фонт

а а а

Огласите за работа во областа на вештачката интелигенција растат и покрај поширокото замрзнување на вработувањата.

Shopify нема да вработува нови работници освен ако менаџерите не докажат дека вештачката интелигенција не е во можност да ја заврши работата, напиша извршниот директор Тоби Лутке во новиот меморандум до вработените.

Тимовите во компанијата за е-трговија треба да ја интегрираат вештачката интелигенција во нивните работни процеси, а тоа ќе биде очекувано од сите вработени во иднина, напиша Лутке.


„Пред да побараат дополнителни вработувања и ресурси, тимовите треба да покажат зошто не можат да го завршат задачата користејќи вештачка интелигенција“, напиша тој.

Канадскиот Shopify, кој им помага на бизнисите да создаваат веб-страници за е-трговија, е една од компаниите кои сè повеќе ги приоритизираат вработените кои знаат како да користат вештачка интелигенција.

Технолошките компании инвестираат значајни средства во развојот на вештачката интелигенција (ВИ), а компании низ различни индустрии бараат работници кои можат да користат или да развиваат алгоритми и модели на вештачка интелигенција.


Лутке исто така напиша дека вработените ќе бидат проценувани за нивната употреба на вештачка интелигенција при прегледите на перформансите, иако не беше прецизирано дали оваа филозофија на компанијата ќе доведе до отпуштања.

Вработените во Shopify работат „од далечина“ и броят околу 8.100. Првично, нивни клиенти беа мали бизниси, но неодамна започнаа да се насочуваат кон поголеми клиенти за да одржат стабилен профит. Компанијата изјави дека ќе мора да ја прифати вештачката интелигенција за да продолжи да расте.


„Ја користиме практично секоја алатка за вештачка интелигенција таму“, изјави портпаролката на Shopify.

Shopify претходно имаше проблеми со продуктивноста.

На почетокот на 2023 година, меморандум од главниот оперативен директор на Shopify им наложи на вработените да престанат да одржуваат „апсурден број“ состаноци. Компанијата избриша 12.000 настани од календарите на своите работници, ослободувајќи 95.000 часови за пофокусирани задачи.