"Volkswagen" планира за првпат да воведе целосен хибриден (full-hybrid) погон со втората генерација на моделот "T-Roc", кој ќе ја има својата премиера на саемот за автомобили во Минхен во септември.
Овој потег означува промена во стратегијата за електрификација на германскиот производител, како одговор на побавниот раст на продажбата на електрични возила од очекуваното. Новиот хибриден систем, сличен на оној кај "Toyota Prius", комбинира бензински мотор со електромотор и батерија.
Што нуди новиот хибриден погон?
Основата на погонот ќе биде 1,5-литарски турбо-бензински четирицилиндарски мотор, кој ќе ги придвижува тркалата заедно со електромоторот, додека истовремено ќе работи како генератор за полнење на батеријата.
Овој систем ќе овозможи ограничено возење исклучиво на електрична енергија, без активирање на бензинскиот мотор.
Според британскиот "Autocar", информации од "Volkswagen" сугерираат дека ќе има повеќе верзии на овој хибриден погон, со сила од 201 до 268 КС и максимален вртежен момент меѓу 350 и 400 Nm.
Како се разликува овој хибрид од другите?
Оваа технологија е различна од сегашните Volkswagen хибридни системи:
- За разлика од plug-in хибридите, кои мора да се полнат од надворешен извор, новиот full-hybrid автоматски ја полни батеријата додека се вози.
- За разлика од благите хибриди (mild-hybrid), кои само обезбедуваат дополнителна електрична поддршка, овој систем може да овозможи возење исклучиво на електрична енергија во одредени услови.
Хибридниот погон нема да биде ексклузивен за "T-Roc"
"Volkswagen" ќе ја прошири оваа технологија и на други модели, вклучувајќи ги "Golf" и "Škoda Octavia", а се очекува да биде вграден и во останати возила на "Volkswagen" групацијата.
"MQB Evo" платформата – клуч за интеграција во повеќе модели
Новата модуларна платформа "MQB Evo", која се користи за повеќе модели во групацијата, ќе овозможи интеграција на овој погон во други возила, како што се:
• Volkswagen: Tiguan, Passat, Tayron
• Audi: A3
• SEAT/Cupra: Leon, Formentor
• Škoda: Scala, Kodiaq, Superb
Рамнотежа меѓу економичност и перформанси
Новиот "full-hybrid" погон претставува значаен чекор во стратегијата за електрификација на "Volkswagen", нудејќи баланс меѓу економичноста и перформансите.
Во исто време, оваа технологија им обезбедува на возачите алтернатива, додека автомобилската индустрија се движи кон целосна електрификација.