Набргу откако "Tasman" дебитираше, дури и шефот за надворешен дизајн на "Kia" рече дека треба малку време за да го загрее вашето срце.
Бакингем рече дека неговиот тим создал нешто уникатно и дека „не случајно“ изгледало така, но коментарите во јавноста беа прилично негативни. Се чини дека тоа се менува.
Како што истакна Дин Норбијато, управен директор за маркетинг на "Kia Australia", потенцијалните купувачи кои го виделе "Tasman" одблиску се предомислуваат за дизајнот.
„Многу луѓе се предомислуваат кога ќе го видат "Tasman" во живо. Според она што го видовме, се чини дека луѓето кои физички го виделе имаат поинакво мислење отколку кога виделе само 2Д слики од возилото“, изјави Норбијато.
"Tasman", за разлика од кој било друг пикап, се наоѓа во сегментот со средна големина.
Неортодоксниот стил му помага на пикапот да се истакне со далеку поставените фарови и истакнатиот нос. Веќе има планови за преработка на браниците, а "Kia" претходно изјави дека мора да направи голем „потрес“ за да го привлече вниманието на купувачите кои вообичаено би купиле "Ranger", "Amarok" или "Hilux".
Без разлика дали е грдо, убаво или нешто помеѓу, "Tasman" има уште многу да помине пред да стане широко популарен.