Apple прави „чистка“: Топ 10 производи на Apple кои не треба веќе да ги купувате

Точка

03/09/2024

22:13

11.126

Големина на фонт

а а а

Apple објави список на производи, чие производство може да биде прекинато веќе од следниот месец, поради што во овој момент треба да избегнувате да ги купувате.

Традиционалната есенска конференција на Apple е закажана за 10 септември, а се шпекулира дека ќе донесе многу нови производи како што се iPhone 16, Apple Watch Series 10, AirPods 4 итн., но некои наскоро ќе станат дел од историјата. 9to5mac состави листа од 10 производи на Apple кои наскоро може да бидат прекинати, а можеби нема да вреди да се купат сега.


Со лансирањето на iPhone 16, Apple истовремено ќе повлече некои постари модели. Според досегашната практика, се шпекулира дека iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 14 Plus и iPhone 13 ќе бидат повлечени од продажба следниот месец. Што се однесува до моделите iPhone 14, iPhone 15 и iPhone 15 Plus, тие би можеле да добијат пониски цени и да продолжат да се продаваат уште некое време.

Како и кај iPhone, Apple Watch ќе ги замени старите модели со нови производи. Се шпекулира дека Apple ќе ажурира три главни серии на часовници оваа година, Apple Watch Series 9, Apple Watch Ultra 2 и Apple Watch SE 2 се очекува да бидат заменети со нови производи и повлечени од продажба.


Apple, исто така, наводно планира да лансира AirPods 4, кој за прв пат ќе донесе опции во две верзии. Целта е да се заменат AirPods 2 и AirPods 3, па овие два стари модели на слушалки ќе бидат исфрлени од понудата. Она што исто така може да влезе во историјата се iPad mini 6 и iPad 10.

Се повеќе се шпекулира дека Apple ќе лансира нов iPad mini 7 и iPad 11. Бидејќи Apple ретко ги задржува старите модели на iPad, се очекува наскоро и двата модели да бидат повлечени од продажба. Без разлика дали сакате да се фокусирате на нови производи или постоечки модели, се препорачува да почекате до конференцијата на Apple пред да донесете конечна одлука за купување.


Потоа ќе можете да ги избирате и купувате најновите генерации на производи по иста цена во официјалните продавници, додека каналите за малопродажба би можеле да ги продаваат постарите модели по подобри цени, а со тоа да понудат попристапни опции.




Спонзорирани линкови

Маркетинг