Не правете го ова со менувачот: Може да направите сериозен проблем!

Точка

30/08/2024

13:38

6.945

Големина на фонт

а а а

Менувачот може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки при употреба.

Техничкиот советник на Хрватскиот автоклуб Марин Морава објасни како можеме сами да го скратиме работниот век на менувачот.

Ако не ја притиснеме спојката доволно силно кога менуваме брзини, може да има звук на стругање, рече тој.

„Доколку ви се случило за прв пат, веројатно нема да има штетно влијание врз правилната работа на менувачот. Со често повторување на овој настан, можно е да се оштети синхрониот прстен на менувачот, на кој ова често му се случува“, истакнува Морава.


„Кога синхроните прстени се оштетени, тие ја губат улогата да го изедначат бројот на вртежи меѓу двете вратила за полесно и без пречки да ја менуваат брзината. Возачот ќе го почувствува овој проблем како зголемување на отпорот на движењето на рачката на менувачот при влегување во брзина, со присуство на механичко крцкање“, додава тој.

Се препорачува што поскоро да се обратите до сервисниот центар, бидејќи постојат и други можни причини кои можат да предизвикаат слични симптоми. Секој такт и чекање може само да го влоши проблемот.


„Во маслото може да има метални струготини кои се предизвикани од неправилно абење при менување брзини. Остатоците ги оштетуваат лежиштата и запчаниците на менувачот, а во најлош случај можно е целосно оштетување на менувачот и губење на погонот на возилото“, изјави Морава.

Што може да се случи ако го префрлиме менувачот од, на пример, 6-та во 2-та брзина при голема брзина на возилото?

„Отворена е можноста за излез од максималниот одреден број вртежи на моторот, што секако може да биде штетно за механиката на моторот до ниво на големи механички оштетувања“, вели тој.




Спонзорирани линкови

Маркетинг