Подобар имунитет, подобрен сон, здраво срце...: 6 здравствени придобивки кои се поврзуваат со ова летно овошје

Точка

17/06/2024

23:30

10.645

Големина на фонт

а а а

Вишните не се само вкусно овошје, туку и се полни со бројни витамини и минерали кои позитивно влијаат на целокупното здравје. Во јуни започнува сезоната на ова вкусно овошје, а многумина уживаат во вишните во разни десерти или како самостојна и вкусна закуска.

Тие се богати со антиоксиданти, нискокалорични се и на тој начин влијаат на контролата на тежината и многу повеќе. Во продолжение издвојуваме 6 здравствени придобивки поврзани со јадењето вишни.

Кои здравствени придобивки се поврзани со јадењето вишни?

Како што пренесува „Health Shots“, вишните имаат силни антиинфламаторни својства и антиинфламаторно дејство, што ги прави одлично овошје за сите лица со воспалителни состојби како артритис. Јадењето вишни може да помогне при болка и вкочанетост, а истовремено да го подобри здравјето на зглобовите.


Исто така, тие се богати со антиоксиданти како што се антоцијани и кверцетин. Овие антиоксиданти во вишните помагаат во борбата против оксидативниот стрес и дополнително делуваат на намалување на воспаленијата, а со тоа го намалуваат ризикот од развој на хронични заболувања, како што се разните кардиоваскуларни заболувања.

Благодарение на антиоксидантите и антиинфламаторните соединенија, вишните влијаат и поддржуваат подобро кардиоваскуларно здравје, поточно позитивно делуваат на здравјето на срцето. Освен што го намалува ризикот од развој на срцеви заболувања, јадењето вишни помага во намалување на крвниот притисок и намалување на нивото на холестерол во крвта.

Доколку сакате да јадете овошје богато со витамини А и Ц, кои се неопходни за здрав имунолошки систем, треба почесто да јадете вишни. Овие витамини во комбинација помагаат во зајакнувањето на одбраната на телото од инфекции и го поттикнуваат целокупното здравје.


Освен што имаат одредени здравствени придобивки, вишните влијаат и на квалитетот на сонот. Според „Health Shots“, тие се природен извор на мелатонин, хормон кој го регулира сонот. Затоа, јадењето цреши може да помогне да се подобри времетраењето и квалитетот на сонот.

Како заклучок, благодарение на тоа што се нискокалорично овошје богато со влакна, вишните се одлично овошје за сите оние кои сакаат да ја регулираат тежината или да ги изгубат вишокот килограми. Содржината на влакна во вишните ќе поттикне чувство на ситост и ќе помогне да се контролира апетитот, што автоматски влијае на намалувањето на вкупниот внес на калории.



Спонзорирани линкови

Маркетинг