Научниците открија кој вид храна го зголемува ризикот од канцер: „Предизвикува грешка во нашата ДНК...“

24/04/2024

Научниците од Сингапур неодамна откриле загрижувачка врска помеѓу консумирањето одредени намирници и зголемениот ризик од канцер.

Според „Mirror“, тимот научници открил дека консумирањето мрсна и слатка храна предизвикува телото да произведува соединенија кои повремено можат да ја „исклучат“ способноста на генот којшто е клучен за сузбивање на туморот.

Во револуционерното откритие, било откриено дека метилглиоксалот има способност да ја блокира способноста на генот BRCA2 во борбата против канцерот.

Водечкиот истражувач и директор на Центарот за истражување на канцер при Националниот универзитет во Сингапур, д-р Ашок Венкитараман, изјавил дека метилглиоксалот го придвижува уништувањето на генот BRCA2 со што се намалува неговата активност во клетките.

Иако овој ефект е привремен, неговото делување може да ја спречи функцијата на BRCA2 во превенцијата на тумори. Тој објаснил дека честото консумирање ултра преработена храна богата со масти и шеќери може да доведе до зголемено генетско оштетување и зголемен ризик од канцер.

„Откривме дека метилглиоксалот ја инхибира функцијата спречување тумор, што на крај предизвикува грешка во нашата ДНК која е ран знак за предупредување на развој на канцер“, објаснил тој.

Студијата исто така забележала дека луѓето со дијабетес и преддијабетес често имаат високо ниво на метилглиоксал. Истражувачите предупредиле дека се потребни понатамошни истражувања затоа што студијата е спроведена на клеточните култури, а не на човеков субјект.

Инаку, студијата била објавена во магазинот „Cell“.