
"Vizio" ги пушти во продажба најевтините "4К" телевизори на пазарот
Американската компанија Vizio влегува на пазарот на 4К екрани со свои евтини телевизори.
Евтини секако во споредба со конкуренцијата, но според цените може да очекуваме и многу побрзо намалување и кај другите производители како што се Samsung, Sony и слични, пишува Smartportal.

Серијата P ветува висококвалитетна слика, но она што е можеби уште подобро за оние што се навлечени на онлајн содржина е соработката со Netflix. Секако сервисот ќе ја нуди и својата содржина во 4K и на другите поголеми производители.
Уредите на Vizio доаѓаат и со напредни опции кои порано чинеле многу повеќе како што се технологиите целосен спектар од осветлени панели (full-array backlight panel) и локално намалување на осветлувањето (local dimming).

Овие работи до сега ги имаше само во скапи LCD телевизори. Целта на Vizio е да ја направи конзумерската технологија што е можно поприфатлива за обичниот корисник, па така почнувајќи од оваа година компанијата овие скапи карактеристики ги инкорпорира во сите свои уреди. Интересно е што 70 инчната варијанта има 72 зони за локално намалување на осветлувањето, додека останатите верзии се со 64 зони.
Она што го претставуваат како ексклузивна технологија е Active Pixel Tuning која ја има во сите нивни уреди и која помага во елиминирање на непотребна светлина. Сето ова допринесува да се создаде одлична слика од 1080p, a од компанијата велат дека нивните системи ќе можат дури и да подобрат HD видео до резолуција блиску до Ultra HD.

Покрај поддршката за 4К видео на Netflix овие паметни телевизори кои во себе имаат четиријадрен графички и двојадрен компјутерски процесор ќе поддржуваат и сервиси како Amazon.
Иако веќе подолго време се знаеше за цените, се чекаше од компанијата да почне и да ги продава. Па така 50 инчниот телевизор од серијата P ќе чини 1.000 долари, 55 инчниот 1.400 долари, 60 инчниот 1.700 долари, 65 инчниот 2.200 долари и најмоќниот 70 инчен телевизор ќе се продава по цена од 2.500 долари.

Серијата P ветува висококвалитетна слика, но она што е можеби уште подобро за оние што се навлечени на онлајн содржина е соработката со Netflix. Секако сервисот ќе ја нуди и својата содржина во 4K и на другите поголеми производители.
Уредите на Vizio доаѓаат и со напредни опции кои порано чинеле многу повеќе како што се технологиите целосен спектар од осветлени панели (full-array backlight panel) и локално намалување на осветлувањето (local dimming).

Овие работи до сега ги имаше само во скапи LCD телевизори. Целта на Vizio е да ја направи конзумерската технологија што е можно поприфатлива за обичниот корисник, па така почнувајќи од оваа година компанијата овие скапи карактеристики ги инкорпорира во сите свои уреди. Интересно е што 70 инчната варијанта има 72 зони за локално намалување на осветлувањето, додека останатите верзии се со 64 зони.
Она што го претставуваат како ексклузивна технологија е Active Pixel Tuning која ја има во сите нивни уреди и која помага во елиминирање на непотребна светлина. Сето ова допринесува да се создаде одлична слика од 1080p, a од компанијата велат дека нивните системи ќе можат дури и да подобрат HD видео до резолуција блиску до Ultra HD.

Покрај поддршката за 4К видео на Netflix овие паметни телевизори кои во себе имаат четиријадрен графички и двојадрен компјутерски процесор ќе поддржуваат и сервиси како Amazon.
Иако веќе подолго време се знаеше за цените, се чекаше од компанијата да почне и да ги продава. Па така 50 инчниот телевизор од серијата P ќе чини 1.000 долари, 55 инчниот 1.400 долари, 60 инчниот 1.700 долари, 65 инчниот 2.200 долари и најмоќниот 70 инчен телевизор ќе се продава по цена од 2.500 долари.