Најавена е нова железничка линија: Ќе биде долга 1400 километри и ќе ги поврзува некои од најубавите делови на Европа

Точка

06/11/2025

19:31

663

Големина на фонт

а а а

Возење со воз низ преубави пејсажи, бавно патување кое не е само трка до целта, уживање во удобните купеа и погледот низ прозорецот… Патувањата со воз низ цела Европа доживуваат вистински процут. Се воведуваат нови линии, ноќни возови со спални коли, тематски и ретро возови…

Многу земји вложуваат многу во нови линии, ноќни возови и рути кои ќе ги задоволат и најпребирливите патници. Во овие денови е најавена една нова линија која трипати неделно ќе ја поврзува Швајцарија и Шведска и ќе минува низ некои од најубавите пејсажи во Европа.

Ноќниот воз само што чека одобрување

Најавено е воведување на нов ноќен воз кој ќе ја збогати се поголемата мрежа на железнички врски во Европа, пишува „Euronews“. Проектот во моментов чека одобрување од швајцарскиот парламент. Ако добие зелено светло, возот ќе сообраќа трипати неделно, а патувањата би требало да започнат средината на април следната година. Продажбата на карти треба да започне во наредните денови, а возот ќе ја поврзува Швајцарија, Данска и Шведска.


Ќе ги поврзува Базел и Малмо и ќе сообраќа три пати неделно

Новиот ноќен воз ќе ги поврзува Базел, Копенхаген и Малмо, а портпаролот на Швајцарските сојузни железници (SBB) изјавил дека новиот воз овозможува уште по-достапно, климатски прифатливо патување кон северот на Европа, и дека „одговара на сè поголемата побарувачка за одржлива, прекугранична мобилност“.


Линијата „EuroNight“ ќе сообраќа трипати неделно во двете насоки, а првото патување е планирано за 15 април 2026 година. Возот од Базел ќе тргнува среда, петок и недела во 17:35, а во Малмо ќе пристигнува во 9:35 наутро, по 16-часовно патување, наведува „SBB“.

Возот вкупно ќе минува околу 1400 километри

Од Малмо, возовите ќе тргнуваат четврток, сабота и понеделник во 18:57, а во Базел ќе пристигнуваат во 11:30 наутро, што е патување од 16 часа и 30 минути. Вкупно, возот ќе помине околу 1.400 километри, а на патот ќе застанува во германските градови Фрајбург (Брејзгау), Карлсруе, Манхајм, Франкфурт (Main) Суд и Хамбург, како и во данските градови Падборг, Колдинг, Оденсе, Хое Таструп и аеродромот во Копенхаген.


Поради ограничувањата во возниот ред, возот нема да застанува на Главната железничка станица во Копенхаген, но патниците ќе можат до центарот на градот да стигнат за околу 15 минути од станиците Хое Таструп или Аеродромот Копенхаген, користејќи го градскиот воз „S-Bahn“. Ноќниот воз ќе може да прими околу 350 патници, во вагони со лежалки, кревети на преклопување и седишта.

Ноќните возови стануваат еден од најпопуларните начини за патување низ Европа

Ноќните возови брзо стануваат еден од најпопуларните начини за патување низ Европа, но нивниот развој често го успоруваат високите трошоци за одржување, истакнува „Euronews“. Швајцарската влада предвидела до 2030 година 47 милиони швајцарски франци (околу 50,6 милиони евра) за поддршка на меѓународните ноќни возови, во рамки на Законот за CO2, чија цел е да се преполоват емисиите на стакленички гасови во наредните пет години.