Возењето на резерва често предизвикува стрес и анксиозност, што може негативно да влијае на безбедноста во сообраќајот. Дополнително, во некои земји – како Германија – затекнувањето на пат без гориво може дури и да биде казниво.
Сепак, возење на резерва е ситуација што може да се случи поради непредвидени околности – како затворена бензинска станица во текот на ноќта или лошо планирање на патувањето.
Британската страница „Compare The Market“ направи анализа на автономијата на резервата кај автомобили со бензински и хибридни мотори од различни категории и изготви рангирање според тоа колкаво растојание може да се помине по активирањето на индикаторот за резерва, пренесува „Autoklub“.
Автомобили со најголема автономија на резерва:
• Volkswagen Passat – 120 km
• Volvo V40 – 113 km
• Ford Mondeo – 112 km
• BMW Серија 5 – 109 km
• Toyota Prius – 107 km
• Mercedes E-класа – 103 km
• Audi Q5 – 102 km
• Range Rover Sport – 101 km



Автомобили со најмала автономија на резерва:
• BMW M3 – 51 km
• Kia Picanto – 52 km
• Fiat 500 – 59 km
• Mini Cooper – 60 km
• Mitsubishi Outlander – 61 km
• Jaguar XK – 62 km
• Citroën C1 – 62 km
• Peugeot 108 – 63 km
• Nissan Juke – 65 km
• Ford Fiesta – 66 km


Правилото од 10 проценти
Резултатите од студијата покажуваат дека нема потреба од паника кога ќе се запали светлото за ниско ниво на гориво – бидејќи повеќето производители резервираат околу 10 проценти од капацитетот на резервоарот за резерва. Тој дел обично е доволен за да се стигне до најблиската бензинска пумпа.
Сепак, треба да се има предвид дека потрошувачката на гориво може да порасне поради дополнителни фактори – како користење на клима-уред, густ сообраќај или екстремни температури.
Уште една причина зошто не се препорачува возење „до последна капка“ е тоа што мало количество гориво во резервоарот може да предизвика оштетување на моторот: пумпата за гориво може да се прегрее, а кондензираната влага и наслагите на дното на резервоарот можат да влезат во системот и да предизвикаат дефект.








