Ова се највредните компании во светот: Вредноста на "Apple" се искачи на рекордни трилион долари, а потоа следат „Google“ и „Microsoft“.

Точка

14/06/2024

19:36

6.832

Големина на фонт

а а а

Во 2024 година вредноста на брендот „Apple“ се искачи на рекордни трилион долари, што е првпат во историјата некој бренд да ја надмине оваа бројка, а на второ и трето место на листата на највредни брендови се „Google“ со 753,5 милијарди долари и „Мајкрософт“ со 712,9 милијарди долари.

Во извештајот на лондонската истражувачка компанија "Kantar", која ја објави листата на 100 највредни светски брендови во 2024 година, се наведува дека четвртото и петтото место ги зазеле „Amazon“ со 576,6 милијарди долари и „McDonalds“ со 221,9 милијарди долари. долари.

Првите пет светски брендови ги заземаат истите места на листата како и во 2023 година.


Во првите десет највредни брендови се вклучени и производителот на чипови "Nvidia" со 201,9 милијарди долари, платежниот систем "Visa" со 188,9 милијарди долари, "Facebook" - 166,8 милијарди долари, софтверската компанија "Oracle" со 145,5 милијарди долари и кинеската холдинг компанија „Tencent“ со 135,2 милијарди долари.

Вкупната вредност на 100-те највредни брендови вклучени во рангирањето се зголеми за 20 отсто на годишно ниво на 8,3 трилиони долари, но под рекордното ниво од 2022 година кога нивната комбинирана вредност беше 8,7 трилиони долари.


Со текот на годините, вредноста на брендот „Nvidia“ пораснала за цели 178 проценти на годишно ниво, се вели во извештајот на веб-страницата „Kantar“.

Оцената се заснова на проценката на материјалните средства на компаниите (недвижен имот, компании, тековни средства, расположливи парични резерви), нивните нематеријални средства (патенти, сертификати за авторски права, трговски марки), финансиските резултати на компанијата за последната финансиска година, како и врз основа на истражување во кое учествувале околу 4,3 милиони потрошувачи од 54 земји.




Спонзорирани линкови

Маркетинг