Диететичарка советува: Два оброци за добар сон и регулирање на нивото на шеќер во крвта

Точка

23/05/2024

15:34

11.788

Големина на фонт

а а а

Често се случува главните виновници за лошиот сон да бидат оброците кои ги консумирате пред спиење.

Важно е да избегнувате оброци со голема количина масти пред спиење, но полесната храна како што е меѓуоброкот е пожелна да се консумира пред спиење.


Според диететичарката Лорен Махерси, изборот на правилниот оброк пред спиење би можел да помогне во стабилизирање на шеќерот во крвта и подобрување на вашиот сон. Таа открива два видови оброци кои може да ги консумирате пред спиење.

1. Јаболко со путер од кикиритки

Овој оброк е идеален поради тоа што не содржи многу калории, а здравите масти во путерот од кикиритки се одлични за регулирање на нивото на шеќерот во крвта.


2. Јогурт и сушено овошје

Овој оброк е совршено решение доколку пред спиење ви се јаде нешто слатко. Многумина ова го опишуваат како слатко задоволство за крај на ноќта, а добра опција е и грчкиот јогурт.




Спонзорирани линкови

Маркетинг