Вака изгледале насловните страни на магазините во Југославија – погледнете што се рекламирало

Точка

21/10/2021

22:16

12.409

Големина на фонт

а а а

Вака изгледале насловните страни на популарните магазини во Југославија кои во тоа време привлекувале големо внимание.

Станува збор за насловните страни на магазините „Računari“ и „Personalni računari“ на кои (логично) доминирале женските тела.

Провокативно облечените манекенки веднаш го привлекувале вниманието на купувачот.

„Злоупотребата“ на женското тело во рекламирањата е честа појава. Постоела некогаш, а постои и денес.

Тоа што ваквите фотографии привлекуваат внимание и ги продаваат магазините не се оправдување за ваквите маркетинг потези.

Сексистичкото прикажување на жената само се зголемувало од месец на месец.

Жените во рекламата биле тука за да го покажат својот „најголем квалитет“ – сексапилот.

На некои од насловните магазини на овие магазини немало ниту компјутери. Додека пак на некои од фотографиите градите биле во прв план, но и најава за интервју со Бил Гејтс.

Погледнете ги фотографиите:















Спонзорирани линкови

Маркетинг