Нееднаквоста во приходите меѓу најбогатите и најсиромашните Британци се намалува

Денар

12/01/2017

10:19

321

Големина на фонт

а а а

Нееднаквоста во приходите меѓу најбогатите и најсиромашните луѓе во Велика Британија се намалува до 30-годишен минимум, пишува „Business Insider“, повикувајќи се на официјални статистички податоци.

Еднократниот доход за најсиромашната петтина од населението во Велика Британија се зголеми со 700 фунти, или 5,1% од минатата година, додека приходот на една петтина од најбогатите Британци се намали за 1.000 фунти, или 1, 9%.

Во исто време 20% од најбогатите Британци се уште имаат околу пет пати поголема сума за трошоци по одбивањето на даноците и социјалните бенефиции во споредба со 20% од најсиромашните, или 62.000 фунти во споредба со 12.500 фунти.

Во исто време коефициентот на Џини, кој се користи за статистички карактеристики на распределбата на добрата во едно општество, е на најниско ниво од 1986-та година. Колку е пониска вредноста на коефициентот, толку поголема е еднаквоста меѓу богатите и сиромашните. Индексот предвиде постепено намалување на нееднаквоста во последните 10 години.

Податоците покажуваат дека приходите на една петтина од најбогатите домаќинства се намалуваат од почетокот на финансиската криза, а се намалуваат за 3,4% од 2007-2008 година.

Анализата на официјалните податоци покажува дека даночните и социјалните политики се 35,8% одговорни за падот на коефициентот на Џини во минатата година, што претставува благо покачување во однос на нивното влијание пред финансиската криза.

Во моментов просечниот еднократен приход на едно британско домаќинство е во износ од 26.300 фунти, или со 1.000 фунти повеќе пред шпицот пред кризата. Голема разлика се забележува кај пензионираните жители и оние кои се уште не ја достигнале оваа возрасна група. Еднократниот доход на пензионерите Британци се зголеми за 13% од 2007-2008 година благодарение на пренапоните при приватните пензиски шеми и индексацијата на пензиите.

Во исто време просечниот еднократен доход за вработените е зголемен со само 1,2% во текот на истиот период.


Спонозорирани линкови

Маркетинг