АРХИВА : CHAT : КИНО И ТЕАТАР
Прочитано: 2351 пати
Испрати на пријател
Зголеми го фонтот
Намали го фонтот

Ако вдишувате на пример вулканска магла или мешавина од сулфурен диоксид, честички прашина и влага подолг временски период, тоа е исто како целиот свој живот да сте пушеле по најмалку една кутија цигари на ден.

1. Вулканска магла (VOG)

Вулканската магла е мешавина од сулфурен диоксид, честички прашина и влага, коишто не убиваат веднаш, но се доволно опасни за да наметнат поставување на табли со опомена поради самата штетност. Вулканската магла предизвикува и кисели дождови.

2. Вулканска река

Вулканската река се јавува пред да експлодира вулкан покриен со снег. Може да патува со брзина од 65 километри на час и да биде длабока и до 120 метри. Дури 17 отсто од смртните случаеви поврзани со вулкани се случуваат токму на овој начин.

3. Рушење предизвикано од натрупан пепел

Пепелот е мек и пуфкаст, но ако не го вдишувате, мислите дека сте сосема безбедни? Но, замислете што би се случило ако тој се натрупа на вашиот покрив. Токму тоа се случило во 1991-та година, кога Маунт Пинатубо исфрлил повеќе од еден тон пепел по кубен метар, усмртувајќи 847 лица, коишто останале заробени во своите домови.

4. Затајување на авионските мотори

Секој ден на стотина комерцијални летови им се закануваат активните вуклани коишто во секој момент би можеле да лансираат остатоци во моторите на авионите. Уште повознемирувачки факт е дека тоа се случило повеќе од 90 пати во текот на последните 30 години. За некое чудо, сè уште немало фатални последици од ваквите случаеви.

5. Влетување директно во вулкан

Авион на Air New Zealand се срушил во 1979-та година во вукланот Еребус поради неисправни координати. Сите патници загинале. И додека вие коментирате дека технологијата денес е доволно напредната за да се избегнат ваквите грешки, сетете се на 2012-та година кога рускиот патнички авион се залета директно во Маунт Салек во Индонезија.

6. Отровни гасови

Највисокиот вулкан на островот Јава исфрла отровни гасови, коишто биле кобни за еден познат политички активист. Тој ги игнорирал опомените и починал искачувајќи се на вулканот Семер, и тоа токму како последица на вдишувањето на таквите штетни гасови. Исто така, дури 147 лица во 2002-та година починале поради вдишување на јаглероден диоксид од ерупцијата на вулканот Нирагонго.

7. Стоење "близу работ"

Иако може да направите победничка Instagram фотографија, имате добра шанса да ја изгубите рамнотежата и да исчезнете во мрачните длабочини на кратерот. Токму тоа му се случило на Јосеф Бохлиг во 2010-та година, а потоа се повторило и со еден 25-годишен маж на Маунт Батор во Индонезија.

8. Река од лава

Замислете река од лава којашто достигнува температура и до 1830 степени Целзиусови? Ништо не може да преживее на нејзиниот пат!

9. Лава бомби

Лава бомбите се парчиња жешка лава коишто вулканот како проектили ги ифрла во воздухот. Се работи за опасност којашто секако би требало да се избегнува.

10. Прилив на високи бранови

Вулканските ерупции предизвикуваат цунами, па и нив ги вбројуваме помеѓу смртоносните последици предизвикани од токму од ерупциите. Се проценува дека на тој начин загинале повеќе од 36.000 лица.

НАЈНОВО ОД НАУКА
БЕРЛИН
Германија тестираше „вештачко сонце“
Германските научници денеска спроведоа експеримент во кој го тестираа „најголемото вештачко сонце“, што треба да доведе до нови начин за производство на чиста енергија, јави дописникот на МИА од Берлин.
23.03.2017, 14:19

РУСИЈА
Сибирскиот воен остров: Мистериозна тврдина за која што научниците и денес немаат објаснување
Целиот комплекс на Сибирското езеро кој што потсетува на тврдина е стар над 1,300 години, а научниците и денес немаат објаснување за што точно станува збор.
22.03.2017, 17:00

НАУКА
Таа го воодушеви научниот свет: Оваа млада кубанка ја нарекуваат "новиот Ајнштајн", а еве зошто
Една од работите кои брилијантните умови од престижниот МИТ (Massachusetts Institute of Technology) ги прават, покрај тоа што размислуваат за природата на вселената и изградба на научно-фантастични уреди, е и анализите на вредноста на воздухот за леталото на владата на САД.
22.03.2017, 11:09

ЗАНИМЛИВОСТИ
Откриле мистериозно виолетово јајце на дното на морето и никој не знае за што станува збор
Националната океанска и атмосферска администрација (NOAA) открила на морското дно мистериозно јајце - а интернетот едноставно пламнал по ова откритие.
21.03.2017, 11:27

НАУКА
Професор Стивен Хокинг вели дека ќе патува во вселената откако му беше понудено место во Вирџин Галактик
Професорот Стивен Хокинг изјави за "Good Morning Britain" дека веќе го поминал тестирањето за летање во нулта гравитација пред возбудливото патување
20.03.2017, 12:59

НАЈЧИТАНИ 24чaса | 7дена | 30дена

ТЕХНОЛОГИЈА
Google Maps воведува новост која што ќе ви се допадне
Голем телефон за мали пари: Ова е Sony Xperia L1
ДУБАИ
Робокап стигна и во Дубаи: Роботи полицајци ќе патролираат по улиците на пребогатиот град

ВИДЕО ВЕСТИ

Како во филмовите: Еден од најбогатите луѓе во светот управува џиновски робот
Џеф Безос, милијардер и основач на компанијата "Amazon", оствари еден од детските соништа - да управува со џиновски робот.
ТЕХНОЛОГИЈА
Кога партнери се Levi's и Google, тогаш го добивате ова...
ТЕХНОЛОГИЈА
Бидете внимателни: Клоновите на паметните телефони стануваат сè подобри

НЕ ПРОПУШТАЈТЕ
НАУКА
Откритие кое сите ги изненади: Од кал се појави Рамзес стар 3.000 години!
СИБИР
Џиновската дупка во Сибир се шири - никој не знае зошто
ТЕХНОЛОГИЈА
Најавен е „напад" на Ајфон и Галакси: Наскоро пристигнува најмоќниот телефон на Нокиа
ЗЕЛАНДИЈА
Откриен осми континент: Која тајна ја крие Зеландија?

Вести